rv16, verta ja ei sydänääniä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen raskausviikolla 16. Eilen ja tänään on tullut paperiin pyyhkiessä verta ja sitä on vuotanut muutenkin vähän housuihin, mutta kuitenkin suht vähän, siis niin ettei tule housuista läpi. Mulla on myös kotidoppler, mutta en ole löytänyt sillä tänään sydänääniä vaikka aiemmin ne ovat löytyneet jo melko helposti. Mitä ihmettä mun nyt pitäisi tehdä? Sairaalaan en voi mennä näytille ainakaan tänään enää kun esikoinen on jo nukkumassa ja mies työmatkalla.... :(

Tosi kurjalta tuntuu näin sanoa, mutta jos raskaus on menossa kesken niin se menee, noilla viikoilla ei oo vielä mitään tehtävissä sikiön hyväksi. Voit tietenkin soittaa päivystykseen ja kysyä mutta keinot taitaa olla vähissä. Onko kipuja?

Onpa hankala tilanne :( Eikö ole ketään, joka tulisi lasta hoitamaan? Jos ei, niin sitten ei auta kuin odotella huomiseen ja mennä sitten lekurille. Mitäänhän sille ei tosiaan voi tehdä, jos kesken menee, mutta lekurille menisin silti kun noin isoista viikoista on kyse.

Pääsisitkö aamusta lääkäriin? Ehdottomasti kannattaa tilanne käydä tarkistamassa jo itsesi kannalta (epävarmuus kuluttaa). Kiirettä ei varmaankaan ole mikäli olosi ei tuosta huonone. Vuoto saattaa olla ihan viatontakin mutta mikäli et sydänääniä saa kuuluviin voi olla keskenmenokin. Sikiö on tosin noilla viikoilla vielä niiin pieni että pääsee piiloonkin doppleria.

Yhteistyössä