RV pinoa! :)

Rv 5+1 (jos en sitten väärin oo laskenut)

Toinen sivusto antaa Rv 4+2.. Mutta toinen 5+1 ja ite laskien kans laskisin tuon 5+1.. mutta en tiiä sitten :LOL:

Vointi on ihan kiva.. Mitä nyt maha on niin turvoksissa.. Jännä, ettei kukaan ole kysynyt odotanko

:D

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:
29+6 ja olo on ihan :D
Joo, 29+6 ja olo on ihan :/

Mutta selkä sentään toimii taas.
Juups, edelleen samoissa mennään :D
Mihis oot menossa synnyttämään? Että voidaanko sitten keväämmällä liittyä tohon "Etsitään samaan aikaa laitoksella olleita"-pinoon? :D
SatKs mulla sairaalana.. eli taitaa olla turhaa etsiä :/ Katselin että kolmatta myös odottelet, tiiättekö kumpi on tulossa?

SatKs mulla sairaalana.. eli taitaa olla turhaa etsiä :/ Katselin että kolmatta myös odottelet, tiiättekö kumpi on tulossa?
No joo, meillä kätilöopisto (Jos sinne asti ehditään, muutto pidentää matkaa ja edellisen kanssa ei mennyt ekasta supistuksesta kun vajaa 3 tuntia :eek: )

Kolmas tyttö on tulossa. :heart:
4D-ultrassa lääkäri sanoi olevansa 100% varma asiasta, joten siihen luotetaan.
Entäs teillä, onko tietoa?

No joo, meillä kätilöopisto (Jos sinne asti ehditään, muutto pidentää matkaa ja edellisen kanssa ei mennyt ekasta supistuksesta kun vajaa 3 tuntia :eek: )

Kolmas tyttö on tulossa. :heart:
4D-ultrassa lääkäri sanoi olevansa 100% varma asiasta, joten siihen luotetaan.
Entäs teillä, onko tietoa?
Mulla aika lailla siinäkin suhteessa sama tilanne; sekä esikon että kakkosen synnytyksen kesto 2h... ja nyt ollaan muutettu tänne "susirajan taakse", landelle... sairaalaan matkaa 50km :eek: taatusti joutuu ukko kätilön hommiin matkalla :D
ennestään meillä myös 2 tyttöä ja tulokas on arvoitus ;) Kätilö olisi kertonut, mutten halunnut tietää..kotona kuitenkin kuvia pällisteltiin ja pippeli siellä mun mielestä vilahtelee, mutta saas nähdä... en oikein usko että meidän isi ois sekatyömies :LOL:

Yhteistyössä