Joo, 29+6 ja olo on ihan :/Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:29+6 ja olo on ihan
Juups, edelleen samoissa mennäänAlkuperäinen kirjoittaja meah:Joo, 29+6 ja olo on ihan :/Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:29+6 ja olo on ihan
Mutta selkä sentään toimii taas.
Mihis oot menossa synnyttämään? Että voidaanko sitten keväämmällä liittyä tohon "Etsitään samaan aikaa laitoksella olleita"-pinoon?Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:Juups, edelleen samoissa mennäänAlkuperäinen kirjoittaja meah:Joo, 29+6 ja olo on ihan :/Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:29+6 ja olo on ihan
SatKs mulla sairaalana.. eli taitaa olla turhaa etsiä :/ Katselin että kolmatta myös odottelet, tiiättekö kumpi on tulossa?Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mihis oot menossa synnyttämään? Että voidaanko sitten keväämmällä liittyä tohon "Etsitään samaan aikaa laitoksella olleita"-pinoon?Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:Juups, edelleen samoissa mennäänAlkuperäinen kirjoittaja meah:Joo, 29+6 ja olo on ihan :/Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:29+6 ja olo on ihan
No joo, meillä kätilöopisto (Jos sinne asti ehditään, muutto pidentää matkaa ja edellisen kanssa ei mennyt ekasta supistuksesta kun vajaa 3 tuntia )Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:SatKs mulla sairaalana.. eli taitaa olla turhaa etsiä :/ Katselin että kolmatta myös odottelet, tiiättekö kumpi on tulossa?
Mulla aika lailla siinäkin suhteessa sama tilanne; sekä esikon että kakkosen synnytyksen kesto 2h... ja nyt ollaan muutettu tänne "susirajan taakse", landelle... sairaalaan matkaa 50km taatusti joutuu ukko kätilön hommiin matkallaAlkuperäinen kirjoittaja meah:No joo, meillä kätilöopisto (Jos sinne asti ehditään, muutto pidentää matkaa ja edellisen kanssa ei mennyt ekasta supistuksesta kun vajaa 3 tuntia )Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:SatKs mulla sairaalana.. eli taitaa olla turhaa etsiä :/ Katselin että kolmatta myös odottelet, tiiättekö kumpi on tulossa?
Kolmas tyttö on tulossa. :heart:
4D-ultrassa lääkäri sanoi olevansa 100% varma asiasta, joten siihen luotetaan.
Entäs teillä, onko tietoa?