Toivotaan parastaAlkuperäinen kirjoittaja Irrmeliii:JOS olen niin 4.viikko menossa. Testiä en oo tehny enkä tee ennenku ens viikonloppuna jos menkat ei ala. Tiistaina ois pitäny alkaa vaan ei oo näkyny.
Tuttuja löytyy...Oot malttanu ottaa rauhallisesti?Alkuperäinen kirjoittaja keiju:35+4 :heart:
Se ei kyllä ole parasta...Ei todellakaan suunniteltu, mutta jos tulee niin tulee... =)Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Toivotaan parastaAlkuperäinen kirjoittaja Irrmeliii:JOS olen niin 4.viikko menossa. Testiä en oo tehny enkä tee ennenku ens viikonloppuna jos menkat ei ala. Tiistaina ois pitäny alkaa vaan ei oo näkyny.
Näinhän se joskus on :heart: Mutta varmaan kääntyy parhain päin.- Onnittelut siis sinulle jo on sitten tulos 1 tai 2 viivaa Sinuu on helppo onnitella *hymy*Alkuperäinen kirjoittaja Irrmeliii:Se ei kyllä ole parasta...Ei todellakaan suunniteltu, mutta jos tulee niin tulee... =)Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Toivotaan parastaAlkuperäinen kirjoittaja Irrmeliii:JOS olen niin 4.viikko menossa. Testiä en oo tehny enkä tee ennenku ens viikonloppuna jos menkat ei ala. Tiistaina ois pitäny alkaa vaan ei oo näkyny.
ehkä vähäsen. emmä tiiä. siellä on oikealla puolella semmosta outoa painetta. :/Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Onko kipu jo helpottanut?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Ai sieki oot raskaana. Onnea kovasti!!! =)Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty: