Ei välttämättä.Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Joo no se 3 + on mun mielestä aivan liian aikaista testata.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Niin no joo, tuon ymmärrän vielä, mutta entäs sitten tää 3+...? Pitäisi kai tietää kun toista kertaa tässä tilassa ollaan mutta eiAlkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Sillä viikolla kun menkkojen pitäis alkaa on rv 4+0 eli viides raskausviikko. Itse plussasin kun menkat päivän myöhässä.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:12+2 :heart:
Ihan mielenkiinnosta, miten on mahdollista tietää viikot esimerkiksi tapauksissa 3-4 plus jotain?
Lähinnä syystä että kun itse olen saanut plussattua "vasta" viikoilla 5+?
Mut miten se voi näkyä jo silloin, minkä takia? Valaiskaa nyt jokuAlkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Ei välttämättä.Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Joo no se 3 + on mun mielestä aivan liian aikaista testata.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Niin no joo, tuon ymmärrän vielä, mutta entäs sitten tää 3+...? Pitäisi kai tietää kun toista kertaa tässä tilassa ollaan mutta eiAlkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Sillä viikolla kun menkkojen pitäis alkaa on rv 4+0 eli viides raskausviikko. Itse plussasin kun menkat päivän myöhässä.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:12+2 :heart:
Ihan mielenkiinnosta, miten on mahdollista tietää viikot esimerkiksi tapauksissa 3-4 plus jotain?
Lähinnä syystä että kun itse olen saanut plussattua "vasta" viikoilla 5+?
T. itsekin tämän jo viikkoa ennen menkkoja testannut
No haloo, ihan samalla tavalla kuin se näkyy myöhemminkin. Raskaushormonia on jo erittynyt tarpeeksi. Tyyppi on vaan tehnyt testin ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Miksi ei?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mut miten se voi näkyä jo silloin, minkä takia? Valaiskaa nyt joku
Viivanpaikkana se silloin ekassa vielä näkyikin. Siitä kaksi päivää myöhemmin sen verran voimakkaana haamuna, että soitin lääkärille ja kysyin, mitä tehdään lääkkeille. ...ja tuossa tulikin syy, miksi joskus on testattava aikaisin. (p.s. sain lääkäriajan samalle päivälle parin tunnin päähän ja reseptit vaihdettiin toisiin).Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mut miten se voi näkyä jo silloin, minkä takia? Valaiskaa nyt joku
En minä missään vaiheessa sanonutkaan etteikö näin voisi olla, vaan että mistä johtuu että toisilla tulee plussaa jo viikoilla 3+ ja esimerkiksi itselläni vasta 5 ja jotain rsfu:n testissä. Mutta johtuu siis kuukautiskierron pituudesta, se että toisilla erittyy sitä hormonia nopeammin kuin toisilla, vai?Alkuperäinen kirjoittaja no:No haloo, ihan samalla tavalla kuin se näkyy myöhemminkin. Raskaushormonia on jo erittynyt tarpeeksi. Tyyppi on vaan tehnyt testin ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Miksi ei?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mut miten se voi näkyä jo silloin, minkä takia? Valaiskaa nyt joku
Mun käsittääkseni se on vaan yksilöllistä... siis sen kummemmin johdu mistään?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:En minä missään vaiheessa sanonutkaan etteikö näin voisi olla, vaan että mistä johtuu että toisilla tulee plussaa jo viikoilla 3+ ja esimerkiksi itselläni vasta 5 ja jotain rsfu:n testissä. Mutta johtuu siis kuukautiskierron pituudesta, se että toisilla erittyy sitä hormonia nopeammin kuin toisilla, vai?Alkuperäinen kirjoittaja no:No haloo, ihan samalla tavalla kuin se näkyy myöhemminkin. Raskaushormonia on jo erittynyt tarpeeksi. Tyyppi on vaan tehnyt testin ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Miksi ei?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mut miten se voi näkyä jo silloin, minkä takia? Valaiskaa nyt joku
Eijei, siis... en minä kyseenalaista sitä että kuka SAA testata milloinkin, vaan yritän siis lähinnä saada selville sen, että miksi toisilla näkyy aiemmin kuin toisilla. Hirvittävän vaikea muotoilla niin ettei joku muuten saisi tuosta "väärää käsitystä". Siis minullehan se nyt on ihan se ja sama kuka on testannut milläkin viikoillaAlkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Viivanpaikkana se silloin ekassa vielä näkyikin. Siitä kaksi päivää myöhemmin sen verran voimakkaana haamuna, että soitin lääkärille ja kysyin, mitä tehdään lääkkeille. ...ja tuossa tulikin syy, miksi joskus on testattava aikaisin. (p.s. sain lääkäriajan samalle päivälle parin tunnin päähän ja reseptit vaihdettiin toisiin).Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mut miten se voi näkyä jo silloin, minkä takia? Valaiskaa nyt joku