Rv-pino ja fiilikset

kekkeri harmaana
Rv 36+2, olotila oikein jees, nautin vielä raskaana olosta (vähän turvotusta joo yms mutta muuten oikein jees), tästä masusta ja myös kieltämättä ajasta jonka saan jakaa näille nykyisille lapsille. Yöt menneet taas paljon paremmin joten nautin myös kun saan nukkua, kohta ne yöimetykset rikkoo unet aikalailla.
Eli mun puolesta vauva möllötelköön jokaisen haluamansa/tarvitsevansa päivän masussa, vaikka menis yli la:nkin (toki voi vielä mielipide muuttakin, mutta tältä tuntuu just ny)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
36+2 ja tahtoo jo synnyttää,tää olotila on niin kurja nyt.
Kuvitelkaa,mun tossa jalan päällä on 3 sentin kerros turvotusta :eek: :(
:hug: kyllä se siitä..


ja itellä 0+0 :D :xmas:
Ei tää helpotu ennenkuin baby syntyy,näkisitpä mun jalat,toivottavasti tää ei ole mitään alkavaa myrkytystä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
rv 35+5 täälläkin.
olo yllättävän hyvä. :eek: viimeistä lääkärikäyntiä odotellessa. :D
Millois sulla on viimeinen lääkärikäynti?
Mun ei onneksi tällä viikolla tarvinnut mennä sinne ultraan,kun ne ultrasi mua koksissa jo sen verran monta kertaa =)
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
rv 35+5 täälläkin.
olo yllättävän hyvä. :eek: viimeistä lääkärikäyntiä odotellessa. :D
Millois sulla on viimeinen lääkärikäynti?
Mun ei onneksi tällä viikolla tarvinnut mennä sinne ultraan,kun ne ultrasi mua koksissa jo sen verran monta kertaa =)
12.5
niin ja jos ei muutosta näy niin mä suutun!!! |O :kieh:
 
Rv 10+4. Pahoinvointi, kuvotus ja närästys väistynyt. Tilalle tullut ihan suunnaton väsymys ja naama kukkii niin maan perkuleesti, ei vaan finnejä vaan näppyjä ylipäänsä. Rinnat tooodella kipeät. Muutoin olo hyvä, välillä miettii onko masussa elämää vai ei. Pömppis pömpöttää masulla. Pieni jännitys päällä, un 11.5 olis np-ultra. :) :heart:
 
Tasan 41 :headwall: Supistellut jo yli viikon ihan lujasti ja säännöllisestikin pitkiä aikoja melkein joka päivä.... Ihan eri meininki kuin edellisistä. Eivät ole edelliset ihan näin monesti antaneet ymmärtää.
Nyt yöstä asti ollut sellainen fiilis, että EH-KÄ VOISIN KUVITELLA tänään pääseväni tositoimiin (ja tätä ei ääneen pitäisi sanoa, mutta jos nyt ihan hiljaa...) Supistellut 5-10min välein. Tulee tietysti sitten niin rytinällä, että synnytän täällä lasten kanssa keskenäni :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
rv 35+5 täälläkin.
olo yllättävän hyvä. :eek: viimeistä lääkärikäyntiä odotellessa. :D
Millois sulla on viimeinen lääkärikäynti?
Mun ei onneksi tällä viikolla tarvinnut mennä sinne ultraan,kun ne ultrasi mua koksissa jo sen verran monta kertaa =)
12.5
niin ja jos ei muutosta näy niin mä suutun!!! |O :kieh:
Mulla kohdunkaulan kanava ei ollut lyhentynyt kuin muutamia millejä sairaalassa olo aikana :kieh:
Mutta muuten paprica on melko alhaalla,kun lääkärikin tunsi sormillaan sen pään :heart:
Että kunhan synnytys sitten lähtee käyntiin niin kai paprica melko sutjakkaasti tulee ulos :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
17+5 ja iskias kivut ihan sietämättömät välillä! Miks ne ny näin aikasin alkoi, kun pitäisi olla se energinen vaihe! :/

Alumiinikuu Tsemppiä täältä, jospa nyt pääset tositoimiin! :wave:
Kiitos! Toivotaan, että saadaan kohta pikkuinen nähdä =)
Tuo iskias on kyllä viheliäinen vaiva! Toissa raskaudessa alkoi minulla viikolla 12 ja viihdyttikin sitten sen koko loppuajan + paheni vaan synnytyksen jälkeen. Jihuu... Yritä istuen venytellä kohti polvea aina, kun ei ole tuska pahimmillaan, josko tuo edes vähän auttaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Tasan 41 :headwall: Supistellut jo yli viikon ihan lujasti ja säännöllisestikin pitkiä aikoja melkein joka päivä.... Ihan eri meininki kuin edellisistä. Eivät ole edelliset ihan näin monesti antaneet ymmärtää.
Nyt yöstä asti ollut sellainen fiilis, että EH-KÄ VOISIN KUVITELLA tänään pääseväni tositoimiin (ja tätä ei ääneen pitäisi sanoa, mutta jos nyt ihan hiljaa...) Supistellut 5-10min välein. Tulee tietysti sitten niin rytinällä, että synnytän täällä lasten kanssa keskenäni :whistle:
Tsempit sinne ja soitat sitten vaikka lanssin jos kotiin meinaa syntyä :D :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Tasan 41 :headwall: Supistellut jo yli viikon ihan lujasti ja säännöllisestikin pitkiä aikoja melkein joka päivä.... Ihan eri meininki kuin edellisistä. Eivät ole edelliset ihan näin monesti antaneet ymmärtää.
Nyt yöstä asti ollut sellainen fiilis, että EH-KÄ VOISIN KUVITELLA tänään pääseväni tositoimiin (ja tätä ei ääneen pitäisi sanoa, mutta jos nyt ihan hiljaa...) Supistellut 5-10min välein. Tulee tietysti sitten niin rytinällä, että synnytän täällä lasten kanssa keskenäni :whistle:
Tsempit sinne ja soitat sitten vaikka lanssin jos kotiin meinaa syntyä :D :hug:
Juu, näinhän se on tehtävä. Ei viittis liian aikaisin lähteä, kun on tosiaan vihoitellut jo niin uskottavasti monta kertaa. Ja paljosta vetoa, että teen tätä lasta kuitenkin kaikkein kauimmin, kun sinne sairaalaan vihdoin pääsen :headwall: "Juu, hikisesti olet sormelle auki" tai muuta vastaavaa toteavat :D
 

Yhteistyössä