RV-pino + fiilikset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä ajan jo nyt jännittää sitä että toivottavasti ei tule käynnistystä tai sektiota.. muuten ei oikein mitään.verenpaine vähän koholla ja väsyttää,mut ei muuta vaivaa.. töitä vielä heinäkuun alkuun.. maha on ½cm pienempi kuin esikoisesta samaan aikaan ja kiloja tullut 1½kg vähemmän kuin ekasta..
viikot 26 jotain kai..en ole niistä niin perillä enää..

35+4, Olo helpottanut taas...närästys katosi jonnekin yhtäkkiä. Alaosastoa vihloo, niinkuin puukkoa pyöriteltäis välillä ja supistelee. Ja kenkiä ei tahdo saada jalkaan, kun meinaa tulla ruuat pihalle kun taivuttelee itteään...Muuten oikein ookoo olo, alkaa tulla jo paniikki tavaroiden hankintojen ja remontin valmistumisen suhteen....että ois huone valmiina ajoissa. Tällä hetkellä kämppä kaaoksessa meinaan...

Tänään poksui tasan 12 viikkoa. Nt-ultrassa viime viikolla kaikki hyvin. Nyt voin ihan oikeasti alkaa nauttia tästä raskaudesta! :) Edelleen tuntuu uskomattomalta, että meille on tulossa vauva. Niin kauan siitä haaveili ja yhtäkkiä se onkin totta...

29+5 ja toivois kovin että ois odotus jo ohi.
sain flunssan tammikuussa ja se ei pois oo lähteny , eli kesto flunssassa kokoajan. neuvolassa sanoivat että loppuu sitten kun on synnyttäny.

paljon kipujakin. no ei tässä enää niin pitkä aika oo..kai.. mut sehän vaan sit pitenee mitä lähemmäs mennään..eli jos ennen viikko meni hujauksessa ni kohta tuntuu että kestää kuukauden

Tänään 18+6 :heart:
Nyt oon vähän kipeenä mut muuten tosi kiva olla. Liikkeitäki oon tuntenu 3vko jo :heart:
Rakenneultraa odotellaan innolla :D

Hurja miten nopeeta nää viikot on loppujen lopuks menny, kohta jo puolivälissä :whistle: :D

Yhteistyössä