RV-pino + fiilikset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelloShitty

Vieras
36+5
parin tunnin päästä neuvolaan. nyt sinne joutuukin juosta kerran viikossa. :D on tää odotus menny loppujen lopuks tois nopeesti. kohta baby on jo täysiaikanen, valmis paketti! :heart:

rv 38 ja olisko 3...joka toinen päivä neuvolassa,verenpainelääkitys...kotona mittailen ja pissailen kuppiin :D vauva tosi alhaalla ja painaa ilkeesti! olen yrittänyt edesauttaa SSS-konstilla mut ei niin ei :D

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
37+2.. Pikku prenkkaa alkaa olemaan ja vauva potkii tosi kipeesti ja paljon. Silti en tahtois mahastakaan luopua vielä!

mun ei liiku juuri ikinä. välillä kääntyilee mutta tooosi vähän. oon hyvin huolestunu asiasta! :| onneks parin tunnin päästä neuvola + vika lääkäri. ois nyt kaikki hyvin. :heart: pahinta tässä on se että tähän asti ollu tosi villi tapaus. nyt melkein viikon ollu hiljainen. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
37+2.. Pikku prenkkaa alkaa olemaan ja vauva potkii tosi kipeesti ja paljon. Silti en tahtois mahastakaan luopua vielä!

mun ei liiku juuri ikinä. välillä kääntyilee mutta tooosi vähän. oon hyvin huolestunu asiasta! :| onneks parin tunnin päästä neuvola + vika lääkäri. ois nyt kaikki hyvin. :heart: pahinta tässä on se että tähän asti ollu tosi villi tapaus. nyt melkein viikon ollu hiljainen. :snotty:

Jos se on vaan vaikka kyllästyny kun tila alkaa loppumaan. Toivottavasti on kaikki hyvin! Ja onneks sentään ees vähän liikkuu, sehän tärkeintä on. Mun oli poika koko raskauden semmonen ihme kölliäinen, se ei juuri liikkunu. Koko raskaus menikin sitten hermoilessa.. :x

Jos se on vaan vaikka kyllästyny kun tila alkaa loppumaan. Toivottavasti on kaikki hyvin! Ja onneks sentään ees vähän liikkuu, sehän tärkeintä on. Mun oli poika koko raskauden semmonen ihme kölliäinen, se ei juuri liikkunu. Koko raskaus menikin sitten hermoilessa.. :x

kai sitä on pakko alkaa treenaa sitä liikkeidenlaskentaa. en aio olla yks niistä hysseistä jotka juoksee siellä synnärillä tai neuvolassa joka päivä. :whistle: |O

Joko sulla HelloShitty alkaa mieskin jo olemaan innoissaan ja hyväksyy uuden tulokkaan? :) En ole vähään aikaan palstaillut joten en tiedä missä mennään mutta muista kun alussa teillä oli vähän erimielisyyttä asiasta :( Ihan pian teillä onkin se pikkuinen jo sylissä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja utelias kyselee:
Joko sulla HelloShitty alkaa mieskin jo olemaan innoissaan ja hyväksyy uuden tulokkaan? :) En ole vähään aikaan palstaillut joten en tiedä missä mennään mutta muista kun alussa teillä oli vähän erimielisyyttä asiasta :( Ihan pian teillä onkin se pikkuinen jo sylissä! :)

kai se on. :D ei se hirveesti oo ennen asiasta puhunu mutta se vaikuttaa olevan ihan tyytyväinen. ei oo kyllä tulossa mukaan synnytykseen mikä on tavallaan harmi mutta minkäs sille voi. :whistle:

rv 36+2 ja pikku hiljaa alkaa väsyttään tämä raskaana olo. Haluaisi jo niin siirtyä seuraavalle "etapille" eli näkemään vauvan :heart:

Jotenkin silmiin sattunut paljon surullisia raskauskokemuksia viime päivinä ja nehän tietty vaikuttaa mielialaan. Ei saisi, mutta... Kai sitä on jotenkin herkemmällä mielellä nyt (eli yhä edelleen).

Käytännön asioista hermostuttaa se, ettei mulla ole läheskään kaikki valmiina vauvaa varten. Paljon pitäisi ehtiä vielä tekemäänkin. Vaatteita on vaikka kaksosille, mutta pinnis pitäis maalata, uudet vaunut haluaisin ostaa, huoneita järjestellä uuteen järjestykseen, hoitopöytä koota, turvakaukalon kankaat + pehmusteet pestä, pussilakanoita ja muita liinavaatteita ommella jne jne... Osasta tietty selviän itse, mutta osassa tarvitsisin tuon kiireisen aviomiehen apua (ja rahapussia vaunujen oston aikaan ;) ).

Tänään neuvola. Ensi viikolla kokoarviointi äitipolilla (6. lapsi, mutta viime ultrassa katsottiin olevan jo aika hyvän kokoinen ja kokoarviointia suositeltiin ennen laskettua aikaa).

Eiköhän tämä tästä taas - mielikin koheni, kun sai tuntonsa kirjattua =)

Hello Shitty: Meillä on kanssa nyt liikkeet vähentyneet tosi paljon. Enimmäkseen just puskee ja välillä vähän tökkii. Mitään potkusarjoja ei enää oikeastaan tule. Kai se tilanahtaus sen tekee, mutta joka kerta loppuraskaudessa mä olen hermoillut just noita liikkeitä. Mä tiedän, että vauva ei ole oikeassa asennossa - on vieläkin poikittain tai viistossa. Meillä ei vauvat laskeennu alas kuin vasta synnytyksessä. Mua ei siis painata ollenkaan tuonne alas. Toivottavasti ei tarvitsisi yrittää kääntää. Se tuntuu minusta niin pahalta. Mulla on vieläkin välillä se kuukauden vanha leikkaushaava kipeä (umppari leikattiin) ja en uskalla ajatellakaan miltä tuntuu jos joku velloo mun mahaa tuosta haavan päältä...

Yhteistyössä