H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:32+2
Fiilis on hyvä, mutta mietin just äsken, että järkkyä kuinka paljon tullut kiloja. 17 :ashamed:
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:32+2
Fiilis on hyvä, mutta mietin just äsken, että järkkyä kuinka paljon tullut kiloja. 17 :ashamed:
eihän toi oo vielä mitään. :hug:
mulle tuli kolmosen kaa yhteensä 30. :ashamed:
Mulla oli esikoista odottaessa kovaa kylkikipua. Vauvan jalka oli kai jumahtanut johonkin kylkiluiden väliin. Hänellä oli jalkapöytä mustelmilla syntyessään.Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:36+6 ja olo on huono :ashamed: Siis mulla on tullut ihan ihmeellinen todella kova kylkikipu... en tiedä mistä johtuu.. muuten kai ihan ok.. vauvasta tulossa iso, vaikka sokeriarvot ovat aina olleet hyvät.. nyt sit mennään kontrolliultraan 17.11 ja siellä otetaan punktio, että tiedetää keuhkojen kypsyys... jos joudutaan käynnistelemään aiemmin.. tai sit sektio.. sekavat tunnelmat :/ ja vielä esikko niin ihan hukassa..
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:36+6 ja olo on huono :ashamed: Siis mulla on tullut ihan ihmeellinen todella kova kylkikipu... en tiedä mistä johtuu.. muuten kai ihan ok.. vauvasta tulossa iso, vaikka sokeriarvot ovat aina olleet hyvät.. nyt sit mennään kontrolliultraan 17.11 ja siellä otetaan punktio, että tiedetää keuhkojen kypsyys... jos joudutaan käynnistelemään aiemmin.. tai sit sektio.. sekavat tunnelmat :/ ja vielä esikko niin ihan hukassa..