Rv 8 ja vuotaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti83"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti83"

Vieras
ultrassa kaikki ok,sykekin näkyi.
Nyt vuotaa rusehtavaa vuotoa,äsken kävin laittamassa siteen.Normioireet on edelleen,pahoinvointi ym.

Milloin katson tämän keskenmenoksi? Jos vuoto on veristä /runsaampaa?
Huomenna joka tapauksessa reissuun lähtö,ja koska rv 8 vasta niin tuskin tarvitsee lääkäriä?

On muuten tosi kiva juhannus :(

Pelkkä rusehtava vuoto on yleistä alkuraskaudessa. Jos sykekin on jo näkynyt, tuskin mitään hätää. Jos vuoto muuttuu veriseksi tai siinä on hyytymiä, on keskenmeno todennäköinen.

Tsemppiä, yritä nauttia juhannuksen vietosta ja tulevasta reissusta. :hug:

Mä vuodin aika varmaan parisen viikkoa ja meni kesken. Terveydenhoitaja rauhoitteli kolmannen vuotopäivän jälkeen, ettei vielä tarvitse huolestua. Joissakin normiraskauksissa ihan normaalia pieni vuoto. Älä murehdi, ei se pakosti keskenmenoa tarkoita. Mun käskettiin olla rauhallisesti, ettei rehki mitään juoksulenkkejä yms. Toivotaan parasta sinulle ja hyvää juhannusta kuitenkin.

Ok kiitos vastauksista :)
Vielä pidetään toivoa yllä,mutta kyllä se oli hirveä tilanne :( Nyt ei ole vuotanut,se oli tuo yksi holahdus mutta vielähän tässä kerkeää...Miehelle en sano vielä mitään.

Mullakin viime raskaudessa ultrassa oli vielä torstaina kaikki hyvin ja viikkoja oli sillo n. 8 kasassa. Sitten viikonloppuna tuli hieman verta. Seuraava ultra oltiin sovittu taas seuraavalle torstaille, missä valitettavasti sitten huomattiin ettei elonmerkkejä enää ole ja sain heti ajan sairaalaan tarkempaan ultraan. Siellä sitten varmistui, että elämä kohdussa oli loppunu pian ultran jälkeen missä kaikki oli vielä hyvin. Mulla todettiin sitten keskeytynyt keskenmeno.
Toivon todella, että sulla olisi kaikki kunnossa.

Mulla on vuotanut ihan päivittäin vähän verta tai rusehtavaa vuotoa suunnilleen siitä asti kun tein raskaustestin (eli vähän sen jälkeen kun kuukatisten olisi pitänyt alkaa). Pikkuhousunsuojaa täytyy pitää varmuuden vuoksi melkeinpä kokoajan, ainakin jos kotoa johonkin poistuu.. Kävin viime viikolla ultrassa ja siellä näkyi kuitenkin kaikki olevan hyvin ja kuulemma jo vähän liikuskeluakin :) Tuolloin viikkoja hieman päälle 9 ja samana päivänä tuli hieman enemmänkin taas verta ja pieni hyytymä mutta liittyi ehkä tuohon ultraukseen että paikat ärtyivät tms. Eihän tässä oikein voi muuta kuin odotella ja katsoa että miten tämä tästä jatkuu.
Voi siis olla ihan vaaratontakin tuo vuotelu, näin mulle sanottiin..

Kurja jussi sulla. :( Epätietoisuus on kauheeta.
Jos nyt yhtään lohduttaa niin mulla on vuotanut kans molemmissa raskauksissa 7-8 viikoilla. Jälkimmäisessä uudestaan viikolta 20 eteenpäin. Pelotti ihan yleisesti nyt kaikki meni hyvin.
istukka oli kohdunsuulla ja hematooma aiheutti myös vuotoa.
*halit* Toivottavasti kaikki on, ja hyvä kun vuoto loppui!

Toivottavasti olisi harmitonta vuotoa eikä keskenmenoa enteilevää.

Minulla on alkanut parin-kolmen päivän tuhruvuodoilla keskenmeno/keskeytyneet KM. Ultrassa oli syke jo nähty mutta silti meni kesken.

Saanko kysyä, mikset kerro miehelle mitään? Itsellä kaksi keskenmenoa takana, enkä olisi selvinnyt niistä ilman miestäni. Sehän on yhteinen lapsi, kyllä ainakin mun mies halusi tietää ihan kaiken, mitä minä koin.

pakko kai se on kertoa.En haluaisin turhaan huolestuttaa.
Vähään aikaan ei vuotanut yhtään,nyt pieni tippa tullut siteeseen.

En tosiaan tiedä mitä tässä nyt tekisi...odotettava kai seon vaan.
Jos nyt vuotaa useita päiviä niin saanko ultra-ajan ennen vkoa 12?

[QUOTE="aapee";26528095]pakko kai se on kertoa.En haluaisin turhaan huolestuttaa.
Vähään aikaan ei vuotanut yhtään,nyt pieni tippa tullut siteeseen.

En tosiaan tiedä mitä tässä nyt tekisi...odotettava kai seon vaan.
Jos nyt vuotaa useita päiviä niin saanko ultra-ajan ennen vkoa 12?[/QUOTE]

Kerro ihmeessä, helpottaa omaakin kuormaa. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja selviät säikähdyksellä. Soita maanantaina neuvolaan, saisitko ultra-ajan ennen np-ultraa, voi olla että järkkääntyykin. Kaikkea hyvää teille! :)

Kiitoksia :)

Ainakaan vielä ei ole varsinainen keskenmeno,hyvin vähäistä on vuoto.Pelottaa että voimistuu :(
Huomenna en sitten taida uida,ollaan lähdössä kesälomareissulle ja kierretään puuhamaat ym...

Yhteistyössä