rv 6, kolmas raskaus ja kovat kivut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnarun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minnarun

Aktiivinen jäsen
26.04.2005
1 033
0
36
Aloitin tälle ihan oman jos saisin kohtalotovereita, tosiaan rv 6 menossa vasta ja kivut on kamalat repäisykipuja tulee pienimmästäkin ja tuntuu että koko alavatsa repeää... suolistossa on kanssa jonkinlaisia kipuja mutta mielestni erotan ne toisistani. Edellisestä raskaudesta 5 vuotta ja en muista että ensimmäisesäkään olisi näin kovia kipuja ollut.
Kiitän jo etukäteen mahdollisista neuvoista/tuesta.

Mulla oli toispuolisena tuota järkyttävää kipua alkuraskaudessa. Meni onneksi muutamassa viikossa ohi. Jos vaan pahenee, niin pyydä lähete ultraan, niin tarkistavat raskauden sijainnin :)

Mulla oli tosi kamalat kivut alussa. Parhaiten auttoi kuuma jyvätyyny & rauhassa olo (tai siis niin rauhassa kuin useamman lapsen kanssa pystyi olemaan). Pidin jyvätyynyä vuorotellen alamasulla ja alaselän kohdalla. Menin nukkumaankin sellaisen kanssa ja nukahdin usein siten, että jyvätyyny löytyi aamulla jalkopäästä :D

Toivottavasti helpottaisi sulla!!!

ps. Ihana, että olet tällä puolen palstailemassa :heart:

Viimeksi muokattu:
Kiitoksia mie luulen kans et kun on ollu niin hetkistä etten ole saanut levätä lepo helpottais varmasti pahaanoloon sekä kipuihin, eilen meinas iku päästä kun oon niin väsynyt eikä mahdollisuuksia lepoon...

Kyllä mulla ainakin nyt tästä raskaudesta oli kovia kipuja ja tunsin ihan selkeesti mitä kohtuni sisällä tapahtuu...eli kiinnittymiset ym. mitä en muista aikaisemmissa raskauksissa tunteneeni. Mulla 8 vuotta väliä viime raskaudesta. Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja tsemppiä odotukseen :)

Moikka!
Täälläkin ilmoittautuu yksi kipuilija. Kolmas raskaus menossa loppusuoralla 32+5 ja kipuja on ollu koko ajan alusta asti. Kaikin puolinj hankalampi ja vaativampi raskaus, kuin kaksi aikaisempaa. Ultrissa ei oo kuitenkaan ollu mitään hälyttävää vauvalla, paitsi oon ollu jo 16 viikolta lähtien saikulla ennenaikaisten supparien takia ja jossain vaihees oli ennnenaikaisuuden riski ja kohdunkaulakin lyheni vauhdilla, mutta nyt ollaa jo näillä viikoilla ja tilanne on normalisoitunu loppua kohti onneksi. Niin ne vaan on erilaisia nuo raskaudet.

Yhteistyössä