RV 6+ ja ultrassa ei näkynyt sikiötä!

Lääkäri ei sanonut oikein juuta eikä jaata; jos mies ei olisi ollut mukana tihrustamassa näyttöä, en varmaan olisi saanut tietää, että viikossa on "tapahtunut muutos", eli nyt pieni papunen näkyi =)
Se tässä onkin turhauttavinta, kun kukaan ei osaa sanoa mitään varmaa :ashamed: viimeinen tuomio tulee sitten tammikuun 7. :|
 
SEE
:hug:
Papusen näkeminen on kyllä hyvä merkki eli joku pieni siellä on kasvanut viikossa niin että nyt näkyi.
7 päivä saatte sitten varmuuden, yritä pitää pää ehjänä siihen asti. Voimia sulle ja miehelle!
 
Hei Pupuvaimo,mun tarina liki samanlainen..
ELi menin ultraan ja piti olla reilu 7 vkoa raskaus.Eipä ollut kuin musta pussi ja sanoi että kahen viikon päästä uusiks.vastasi 4+4 tai jotain..

Oireet katosi ja olin aivan varma että ultrassa ei näy mitään,olin syömättä ja juomatta että voisi kaavinnan tehä samalla reissulla.

Ihme oli suuren suuri kun sydän sykki ultrassa ja pieni taimi siellä kasvoi.
Silloin koko oli 7 viikon hujakoilla ja odotus meni hienosti ja terve poika tuossa lattialla!!!

Onnea ja todellakin voi hyvin olla että hedelmöittyminen on vaan tapahtunut myöhemmin.Mulla heitti tuon 2 viikkoa,mikä oli outoa musta.Mutta terve ja ihana suloinen vaaveli tuossa vaan pyörii!!
 
Voi Pupuvaimo, kyllä teitä koetellaan!!! :hug: Koita olla positiivisella mielellä kaikesta huolimatta, toivon oikein kovasti että kaikki on kunnossa kuitenkin. Menisi nyt oikein nopeasti nämä päivät tässä välissä ja saisitte viimein varmuuden.

:heart: KÖ
 

Yhteistyössä