rv 5 ja verta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terhi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

terhi

Vieras
mulla on menossa rv 5. aloin vuotaa verta ja sitä tulee kyllä ihan kirkasta, muttei yhtä paljoa ku mekoissa. tamponia olen käyttänyt silti.
sitten se järjetön yhtäkkinen painon tunne alavatsassa. tuntuu että saa kippurassa kävellä, tai sit pitäis mojauttaa hervoton pieru :)

mutta siis alavatsa on kipeä kovasti sillä painontunne on kokoajan..

onko kokemuksia? vuoto alkoi tänä aamulla.

samoilla viikoilla veristä vuotoa, ei se välttämättä km ole. Nyt rv27 ja kaikki hyvin. Ekassa ultrassa näkyi munasarjassa kaksi tyhjää ruskuaispussia, mutta sikiöitä oli vain yksi. eli todennäköisesti toinen meni kesken silloi. oiskohan se ollu rv6 kun oli pari päivää vuotoa ja alavatsa tosi kipee..

Soita varuiksi lääkäriin ja varmista jos siltä tuntuu, ja tsemppiä jatkoon!

mulla täysin sama tilanne, rv5 ja monena päivänä jo tiputellut hieman verta,kipeä en ole ollut lainkaan.Älä hätäänny,verenvuoto alkuraskaudessa on paljon luultua yleisempää joten ei ole välttämättä keskenmeno.

Mulla oli myös ja sitä kesti monen päivän ajan. välillä oli taukoa ja välillä alkoi taas vuotamaan. Nyt menossa rv12 ja kaikki on mennyt hyvin :) Soitin siitä päivytykseen ja sanoivat että joillakin se on ihan normaalia että vuotaa. Ja toisessa raskaudessa myös tuli verta ja aika paljon, mut silloinkin sanoivat että vauva saattaa "hakea vielä oikeaa paikkaa" niin siksi vuotaa! Seuraile tilannetta. Jos alkaa kovasti vuotaa ja kipuja tulee niin sit voisit mennä näytille.