rv 5 ja "laimeaa" vuotoa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokkaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokkaana

Vieras
Netti on pullollaan keskusteluja ja kysymyksia siitä että onko mikäkin normaalia missäkin välissä raskautta ja niihin on yhtä monta vastausta kuin kysyjääkin. Kysyn nyt kuitenkin teiltä että onko kellään ollut vastaavaa?

Eli raskausviikko 5 menossa, ja ollut jo viiden päivän ajan tuhruvuotoa. Paperiin vaan jää, ei tarvi suojaa. Ja välillä ei jää ollenkaan. Ei ole kirkasta verta vaan sellaista..laimeaa, kuin vedellä lantrattua. Ei kai kiinnittymisvuoto näin kauaa kestä?

Mulla ei ois tuossa vaiheessa vielä välttämättä edes kuukautisten pitänyt alkaa..
Mutta raastavaahan se odottaminen on. Siksi kai sitä kutsutaan odotusajaks. Kaikennäkösiä oireita tulee, ja ne voi tarkottaa jotain, tai olla tarkottamatta.. Se 9kk on pitkä aika.

todellakin. ensimmäinen raskaus kyseessä eikä oikeen mitään oireita edes ole, rinnat vain kipeät. jännittää kamalasti että mitä tuolla sisälläni tapahtuu vai tapahtuuko mitään. ultraan vielä rutkasti aikaa :(

Minulla on ollut juuri noilla viikoilla tuollaista vuotoa (ei kirkasta, ei vanhaa vaan juurikin "laimeasti" punertavaa) kolmessa onnistuneessa raskaudessa. Sen sijaan kahdessa keskenmenossa ei ollut mitään vuotoa - todettiin vain ultrassa keskeytyneeksi. Eli ei kannata vielä huolestua.

Yhdessä raskaudessani oli alussa pientä hailakkaa vuotoa jota tuli vessapaperiin pyyhkiessä mutta ei enempää. En muista millä viikoilla mutta hyvin alussa. Sitten se vain lopahti ja raskaus jatkui normaalisti.
En olisi sinuna vielä kovin huolissani jos ei kipuja tule eikä verenvuoto lisäänny merkittävästi.

Tsemppiä! Onhan se odottaminen ja epätietoisuus aina raastavaa.

Mulla tuli noilla viikoilla keskenmeno ja alkoi noin et pyyhittäessä paperiin ja sit hiukan voimistu mut ei kuitenkaan paljoa,pikkuhousunsuojilla pärjäsi. Ei mitään kipuja(vaikka mulla kuukautisetkin aina kivuliaat). Ja kesken siis meni. Tein raskaustestin 4 päivän päästä "vuodon" loputtua ja näytti negaa.

Mulla noilla viikoilla kans tuli pyyhittäessä ja kaks kertaa meni kesken vklla 6. Nyt on 11+6 ja kans oli vuotoja jotka todettiin hematoomaksi ja vk.lla 8 tuli nostelu kielto. Oon näissä kaikissa käynyt vuodon takia ultrassa vklla 6. Kannattaa pyytää varhaisultraan aika ettei tartte pelätä joka vessa käynnillä.

Eilen alkoi vuoto voimistumaan :( Ihan kuin menkat ovat, ei kipuja tosin ollenkaan. Taisi mennä kesken tämä.. Neuvolaan eivät vielä ota! Mukava jäädä viikonlopun yli miettimään että mikä on tilanne.

Yhteistyössä