RV 41+3 eikä vielä mitään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku

Vieras
Limatulppaa tullut jo yli kaksi viikkoa ja vatsa on valahtanut alas. Mutta silti ei mitään! Sekstataan ja saunotaan joka päivä. Mutta ei mitään :(

Kohdunkaulaa noin 1cm jäljellä ja kahdelle sormelle auki...

Kyllä se sieltä tulee. Nuo seksit ja saunat on urbaanilegendaa, vauva tulee, kun on siihen valmis.
Ja vasta kun olet ylittänyt 42rv, aletaan oikeasti puhumaan yliaikaisesta.

Ehkä kannattaisi "luovuttaa"=)Osta suklaata,vuokraa hyvä leffa,juo lasi siideriä jos rohkenet,rentoudu,päätä ettet ainakaan tänä yönä synnytä...
Voipi toimia!
Liika toivominen/jännitys voi hidastaa käynnistymistä,rentoutuminen nopeuttaa

Lepää mieluummin kuin alat väsyttämään itseäsi suursiivouksilla ja himo sekstailulla/saunomisella! Mun esikoinen syntyi rv.43!! KAIKKI yritettiin mitä kuvitella voi, mutta syntyi vasta kun sairaalassa käynnistettiin. Jälkiviisaana voi sanoa että olis ollut parempi vaan levätä ja kerätä voimia. Ei ne konstit auta, vauva tulee kun on valmis tai kun käynnistetään. Yritä jaksaa, mä tiedän tosiaankin miten pitkiä ne ylimenevät päivät ja viikot on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se sieltä tulee. Nuo seksit ja saunat on urbaanilegendaa, vauva tulee, kun on siihen valmis.

Väärin! Siemenneste voi käynnistää kivuliaat supistukset, näin kävi minullakin. Loppui kuitenkin lyhyeen, mutta avasi kohdunsuuta 3cm.
Ja yliaikaisuus alkaa viikolta40+.

:hug:
Tiedän tunteesi, kakkonen syntyi juurikin 41+3 ja oli kuitenkin supistellut puolesta välistä lähtien hieman otti pannuun mutta mikään, ei siis mikään auttanut.
Ei saunat, seksi, siivous, hillitön lenkkeilykään ei tuonut supistuksen supistusta..

Kolmonen oli hieman eri luokkaa, kävin vyöhyketerapeutilla kerran viikossa rv 36 lähtien, rv 37 lopussa otin "naisjuurta" päivittäin (homeopaattinen lääke jonka tämä vyöhyketerapeutti minulle myi, oli myös kätilö) ja vauva syntyi 38+2.
Joten liputan myös sen vyöhyketerapian puolesta, saattoi tietysti olla tuolla homeopatiallakin jotain osuutta asiaan.

Mulla oli samat fiilikset kakkosesta. Kaikki yritin, mutta mitään ei tapahtunut. Sit yhtäkkiä illalla ilman mitään ennakkovaroituksia rv41+3 kuului vaan poks ja lapsivedet meni=) Siitä sit alkoi supistelut ja 7 tunnin päästä vauveli sit syntyi... Se voi alkaa siis ihan yllättäen vaikka ihan kohta=)

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:
Ehkä kannattaisi "luovuttaa"=)Osta suklaata,vuokraa hyvä leffa,juo lasi siideriä jos rohkenet,rentoudu,päätä ettet ainakaan tänä yönä synnytä...
Voipi toimia!

Peesaan! Itse olin asennoitunut käynnistykseen ni johan syntyi seuraavana päivänä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja e:

Väärin! Siemenneste voi käynnistää kivuliaat supistukset, näin kävi minullakin. Loppui kuitenkin lyhyeen, mutta avasi kohdunsuuta 3cm.

Yliaikaisuus kylläkin on vasta rv 42.
Raskaus lasketaan yliaikaiseksi silloin kun se on kestänyt yli 42 viikkoa. Yleisesti luullaan, että raskaus on yliaikainen kun se on ylittänyt viimeisten kuukautisten alkamispäivästä lasketun ajan 40 viikkoa eli 280 vuorokautta. Virallisesti odotus kuitenkin lasketaan yliaikaiseksi vasta kun ultraäänessä todettu laskettu aika on ylitetty kahdella viikolla.

http://www.helistin.fi/?page=2803020&id=6463658

Alkuperäinen kirjoittaja xxxxx:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:
Voipi toimia!

Peesaan! Itse olin asennoitunut käynnistykseen ni johan syntyi seuraavana päivänä ;)

Kaipa sitä pitäisi, tiedän että on ihan hullua saunoa ja harrrastaa seksiä joka päivä. Mutta jotenkin sitä vaan... En kuitenkaan mitään siivouksia ja lenkkeilyjä ole liioitellut koska en usko että toimisi...

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja e:

Yliaikaisuus kylläkin on vasta rv 42.
Raskaus lasketaan yliaikaiseksi silloin kun se on kestänyt yli 42 viikkoa. Yleisesti luullaan, että raskaus on yliaikainen kun se on ylittänyt viimeisten kuukautisten alkamispäivästä lasketun ajan 40 viikkoa eli 280 vuorokautta. Virallisesti odotus kuitenkin lasketaan yliaikaiseksi vasta kun ultraäänessä todettu laskettu aika on ylitetty kahdella viikolla.

http://www.helistin.fi/?page=2803020&id=6463658

Näin justiin. Ja tuo siemenneste kyllä voi "käynnistää" synnytyksen, mutta yleensä vaan silloin, kun paikat on siihen valmiita ja sitten jos on muutenkin supistus herkkyys olemassa.

Yhteistyössä