Rv 39+3 ja vuoto?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Linda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Linda

Vieras
Mistä voi johtua ja mitä on ruskehtava (valko?)vuoto tässä vaiheessa viikkoja? Ei siis mitään älytöntä määrää, mutta muutama viiru housuissa jota ihmettelin.

Saattaa hyvinkin olla limatulppaa. Tai sitten alkaa kohdun suu avautumaan ja vuotaa siksi. Oikeastaan tuossa vaiheessa kaikenlainen epämääräinen vuoto on ihan normaalia, siis kunhan ei tule mitään a) pahanhajuista (tulehdus), b) vihreää (lapsivettä, jolloin vauvalla on jokin hätä eli äkkiä sairaalaan) tai c) runsaasti verta (kiireesti sairaalaan). Tuollainen rusehtava valkovuoto kuullostaa ihan normaalilta. Todennäköisesti vauva syntyy muutaman viikon sisällä ;)

(Sori, oli ihan pakko ;) Täältä kun saa aina vastaukseksi "vauva syntyy todennäköisesti ihan pian", oli oireet millaiset tahansa. Ja sehän nyt on ihan selvää jo viikkojenkin perusteella... )

Vuoto ei haiskahda mitenkään ja ehkä minulla on vähän sellainen "poltteleva" tunne tuolla alapäässä. Supisteluja ei pahemmin ole. Lähinnä nyt mietin vaan sitä, että eihän tuo vuoto ole merkki mistään hädästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Vuoto ei haiskahda mitenkään ja ehkä minulla on vähän sellainen "poltteleva" tunne tuolla alapäässä. Supisteluja ei pahemmin ole. Lähinnä nyt mietin vaan sitä, että eihän tuo vuoto ole merkki mistään hädästä.

Tuon polttelun muistan oikein hyvin omasta ekasta synnytyksestä! Vähän sellainen kirvelevä polttelu ja pikkuisen verta lisäksi. Vauva syntyi alle vuorokaudessa siitä. Onnea matkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Runko:

Tuon polttelun muistan oikein hyvin omasta ekasta synnytyksestä! Vähän sellainen kirvelevä polttelu ja pikkuisen verta lisäksi. Vauva syntyi alle vuorokaudessa siitä. Onnea matkaan!

Muuten ei ole kyllä yhtään sellainen olo että olisin synnyttämään lähdössä, siis varmaan sen takia että supisteluja ei kyllä ole. Mutta saa nähdä miten käy. :)

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Mä en ala! Mulla on viikko enemmän, eikä mitään tuntemuksia. Ei saa etuilla:D

No katsotaanpa vaan niin olen vielä kahdenkin viikon päästä raskaana! ;)

Et sä ole, kyllä tuo verislimainen vuoto on niin selkee merkki:)

Itse en niin vakuuttunut vielä ole, kun ei oikeastaan muita "oireita" ole. :) Ellei sitten synnytys ala ihan tuosta noin vaan, sen erikoisempia merkkejä antamatta.

Tää on kans lähtenyt kaks kertaa synnyttämään kun vereslimainen vuoto alkanut. Ekalla kerralla meni vrk tokalla kerralla tunti ;)

Kirkasta limatulppaa on molemmissa raskauksissa vuotanut aiemmin, mutta tuo verisyys on kertonut lähdön olevan lähellä.

Tsemppiä matkaan :wave: