L
Linda
Vieras
Mistä voi johtua ja mitä on ruskehtava (valko?)vuoto tässä vaiheessa viikkoja? Ei siis mitään älytöntä määrää, mutta muutama viiru housuissa jota ihmettelin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:Vuoto ei haiskahda mitenkään ja ehkä minulla on vähän sellainen "poltteleva" tunne tuolla alapäässä. Supisteluja ei pahemmin ole. Lähinnä nyt mietin vaan sitä, että eihän tuo vuoto ole merkki mistään hädästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Runko:Alkuperäinen kirjoittaja Linda:Vuoto ei haiskahda mitenkään ja ehkä minulla on vähän sellainen "poltteleva" tunne tuolla alapäässä. Supisteluja ei pahemmin ole. Lähinnä nyt mietin vaan sitä, että eihän tuo vuoto ole merkki mistään hädästä.
Tuon polttelun muistan oikein hyvin omasta ekasta synnytyksestä! Vähän sellainen kirvelevä polttelu ja pikkuisen verta lisäksi. Vauva syntyi alle vuorokaudessa siitä. Onnea matkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja siis:Mä en ala! Mulla on viikko enemmän, eikä mitään tuntemuksia. Ei saa etuilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:Alkuperäinen kirjoittaja siis:Mä en ala! Mulla on viikko enemmän, eikä mitään tuntemuksia. Ei saa etuilla![]()
No katsotaanpa vaan niin olen vielä kahdenkin viikon päästä raskaana!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja Linda:Alkuperäinen kirjoittaja siis:Mä en ala! Mulla on viikko enemmän, eikä mitään tuntemuksia. Ei saa etuilla![]()
No katsotaanpa vaan niin olen vielä kahdenkin viikon päästä raskaana!![]()
Et sä ole, kyllä tuo verislimainen vuoto on niin selkee merkki![]()