Rv 38 ja uusi vaiva: lonkka/nivuskivut!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LA 6.4.2010
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LA 6.4.2010

Vieras
Hei!
Olen jo loppumetreillä tämän ensimmäisen odotukseni kanssa ja tänään (38+0) ilmeni uusi käsittämättömän raju vaiva: liikeessä koskee nivusiin tai lonkkiin. Luulin, että liitoskivut ilmestyisivät aiemmin, mutta näin meillä. Onko kellään vastaavaa kokemusta näin loppuajoilla? Ja jos on niin miten pian tuon kivun ilmenemisestä alkoi synnytys? Oliko muita synnytystä enteileviä oireita? Itselläni ei vielä ole muita suurempia oireita ollut. Kiitos oman kokemusesi jakamisesta!

Mulla alkoi ehkä viikko sitten (la 4.4.). Muistaakseni esikoisen kohdallakin kivut ilmaantuivat vasta lopussa, mutta ei kai niillä synnytyksen alkamisen kanssa mitään tekemistä ole?

mulla alko ekasta joskus rv 36, tokasta jo jotain rv 20, kolmannesta viimenen kuukaus oli hirveä kipu koko ajan. Synnytyksen käynnistymisen kanssa sillä ei ole merkitystä. Niin ja ne liitoskivut ei välttämättä lopu siihen synnytykseen, mulla oli vielä muutaman kuukauden synnytksen jälkenkin nivuset kipeänä.

Alkoi 2 viikkoa ennen synnystä, eli just rv 38 ja viikko ennen synnytystä oli pahimmillaan, en saanu edes öisin nukuttua kun lonkkiin koski. Kivut jäi synnytyssaliin =)

Yhteistyössä