RV 37 ja lämpöä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli mulla menossa nyt RV 37, karmea olo... Päänsärkyä ja oksetusta ollut jo useamman vkon. Eilen ja tänään ollut lämpöä, mutta mulle se on tosi paljon kun harvoin mulla on kuumetta tai lämpöäkään. Ihan veto poissa. Eihän tää ole oire mistään myrkytyksistä, tms.?

Eihän sulla ole lapsivettä tihkunut? Edes vähän?
Mulla kävi niin ja silloin epäiltiin, että on infektio, kun tuli kuumetta. osoittautui kuitenkin ihan flunssaksi. Käynnistettiin silti 36+5.

Ei oo tihkunut, kaikki pitäs olla ok. Tuntuu vaan et valkovuoto haisee tosi pahalta, useemman kerran saa pesullakin käydä päivässä. Meen onneksi maanantaina taas äippäpolille kun mulla on kontrolli kun tuo lapsi kääntyy jatkuvasti vaikka miten päin tuolla... Esikoisesta ei ollut tällasia oireita mtn, oon ihan pihalla. moni sanoo että lapsivesi tuoksahtaa makealle, tms. Ei hajuakaan kun mulla puhkastiin kalvot kun synnytys käynnistettiin 42+3.

Toivottavasti ois vaan tästä ilmasta johtuvaa.... Tai jtn...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei oo tihkunut, kaikki pitäs olla ok. Tuntuu vaan et valkovuoto haisee tosi pahalta, useemman kerran saa pesullakin käydä päivässä. Meen onneksi maanantaina taas äippäpolille kun mulla on kontrolli kun tuo lapsi kääntyy jatkuvasti vaikka miten päin tuolla... Esikoisesta ei ollut tällasia oireita mtn, oon ihan pihalla. moni sanoo että lapsivesi tuoksahtaa makealle, tms. Ei hajuakaan kun mulla puhkastiin kalvot kun synnytys käynnistettiin 42+3.

Toivottavasti ois vaan tästä ilmasta johtuvaa.... Tai jtn...
Ettei olis joku tulehdus kuitenkin? Nää nyt on vaan ehdotuksia, kannattaa ihan tutkituttaa asia varsinkin, jos kuumekin tullut kaiken muun lisäksi.

Joo, pitää varmaan taas tsekata. Kolme kertaa oon jo joutun kiikuttaa näytteitä labraan kun kerran on ollu proteiinia pissassa, yms. Mut aina on ollu kaikki ok. Hiivaa mä mietin kun vähän aika sit kutitti mutta sekin kyllä loppui.

Soitan neuvolaan huomenna jos ei ala lämpö laskemaan... Tai siis jos sieltä ikinä sais ketään kiinni...

Yhteistyössä