Rv 37 ja iltaisin supistelee kivuttomasti pari tuntia vartin välein. Ennakoiko jo synnytystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv37
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv37

Vieras
Ja voikohan niitä supistuksia mitenkään vahvistaa että muuttuisivat kunnollisiksi? Vai onkohan tämä vielä vaan harjoittelua joka voi jatkua vielä viikkoja?
Viikkoja on siis kuitenkin vasta 36+3, mutta nuo supistukset tulevat tosiaan ensin pitkin päivää ja sitten iltaisin tuon parin tunnin ajan säännöllisesti vartin välein. Mutta kipeitä ne eivät ole kuitenkaan.

Mulla supisteli jo 28+ asti.

Napakat pitkät supistukset voi tehdä jo jotain, mutta ne kunnon supistukset ei jätä kyllä sängyn pojalle makaamaan. Ainakaan kovin usein. Jos supistus laantuu liikkeessä, niin silloin se ei vielä kovin tehokas ole.

Mun lapset on syntyny 37+0 ja 37+2. Kummassakin alkoi supistukset jo 28+ viikoilla.
Ja olin jopa esikoisesta sairaalassa 34+ ei edes estelty. Olin 3cm auki viikolle 37+0 kun esikoinen syntyi. ei ollu kovin mukava tuo muutama pari viikkoa. Sieltä se esikoinen aika rytinällä tuli.. tai no synnytys kestu 5 tuntia.
Kuopus syntyi 4 tunnissa :)

Tsemppiä teille.

Soittakaa sairaalaan vaan jos siltä tuntuu.

mulla tuli noita ennakoivia kuopuksen raskaudessa parivkkoa ennenkuin lähti oikeesti käyntiin.Useita kertoja päivässä kestäen tunnin puoltoista.Ja 10-15 minuutin välein.olin ihan jumissa kotona niiden takia.Hyvä puoli tietysti oli että olin avautunut melkein 6 senttiä ennen kuin synnytys edes alkoi virallisesti.

Heh... :) Jos mulla olisi tuollaiset supparit ennakoineet synnytystä, niin vauvali olisi ollut maailmassa jo viikkoja sitten. :) Minulla on nyt samat viikot ja useampi raskaus takana... Kaikki raskaudet on kestäneet yli lasketun ajan. :) Ei siis välttämättä ennakoi yhtään mitään. Hyvillä viikoillahan tässä jo kuitenkin ollaan. :)

mulla supisteli kivuttomasti raskauden puolivälistä asti. pari viikkoa supisteli kipeästi mutta ei-säännöllisesti ennen synnytystä, ja vauva syntyi 39+4. ei ne kivuttomat siis luultavastikaan synnytystä ennakoi.

Yhteistyössä