Rv 36 ja menkkakivut iltaisin,mitä enteilee?

  • Viestiketjun aloittaja ?!
  • Ensimmäinen viesti
?!
Onko sellaiset menkkakivun tapaiset tunteet siis harjoitussupistuksia? Tekeekö ne mitään kohdunkaulalle? Lääkäriä ei ole ollenkaan loppuraskaudessa joten ei hajuakaan mikä on tilanne. Viikon ajan on iltaisin tuntunut menkkakipuja alavatsalla ja nyt myös alaselässä. menee kuiteskin ohi aina
 
Meri-Kaisla harmaana
Harjoitussupistuksissa maha kovettuu ja tuntuu paineen tunne mutta ei varsinaista kipua. Ne ei yleensä avaa kohdunsuuta. Menkkamainen ja vihlova kipu alamahassa, selässä tai molemmissa on jo ihan kunnon supistuksia jo availee kohdunsuuta. Tosin toisilla näitäkin on jo alusta alkaen ja silti kohdunsuu pysyy kiinni.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla harmaana:
Harjoitussupistuksissa maha kovettuu ja tuntuu paineen tunne mutta ei varsinaista kipua. Ne ei yleensä avaa kohdunsuuta. Menkkamainen ja vihlova kipu alamahassa, selässä tai molemmissa on jo ihan kunnon supistuksia jo availee kohdunsuuta. Tosin toisilla näitäkin on jo alusta alkaen ja silti kohdunsuu pysyy kiinni.
kiitos vastauksesta! Mulla noita kipuja ei ole ollut ennen rv 35, nyt siis joka ilta ja tänään varsinkin ollut voimakasta menkkajomotusta ja muutamia kivuliaita vihlaisuja vatsan sivuilla.. toivottavasti ei vielä kovin pian synny kun viikkoja vasta 36+0! Noita mahan kovettumisia mulla on ollut jo viikkokausia, nuo menkkakivut siis uusia. Jännittää kun miehellä on pakollisia firman reissuja toisella paikkakunnalla, että mitä jos mun synnytys käynnistyy etuajassa ja se on jossain muualla..!
 
Meri-Kaisla harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla harmaana:
Harjoitussupistuksissa maha kovettuu ja tuntuu paineen tunne mutta ei varsinaista kipua. Ne ei yleensä avaa kohdunsuuta. Menkkamainen ja vihlova kipu alamahassa, selässä tai molemmissa on jo ihan kunnon supistuksia jo availee kohdunsuuta. Tosin toisilla näitäkin on jo alusta alkaen ja silti kohdunsuu pysyy kiinni.
kiitos vastauksesta! Mulla noita kipuja ei ole ollut ennen rv 35, nyt siis joka ilta ja tänään varsinkin ollut voimakasta menkkajomotusta ja muutamia kivuliaita vihlaisuja vatsan sivuilla.. toivottavasti ei vielä kovin pian synny kun viikkoja vasta 36+0! Noita mahan kovettumisia mulla on ollut jo viikkokausia, nuo menkkakivut siis uusia. Jännittää kun miehellä on pakollisia firman reissuja toisella paikkakunnalla, että mitä jos mun synnytys käynnistyy etuajassa ja se on jossain muualla..!
Koita lepäillä paljon. Tiedän että tuntuu kurjalta kun mieskin on vielä kaukana, mutta voihan se olla että vauva ei ihan vielä ole syntymässä. Onneksi viikkoja on jo noinkin paljon, että sinänsä ei ole mitään hätää.

 
vieraampi
mulla on viikkoja 34 ja menkkamaista jomotusta alaselässä ollut noin viikon (iltaisin) mahan kovettumisen kanssa. en tiedä sitten mitä tarkoittaa. ei sais vielä syntyä...
 
AP
Kiitos jo vastanneille mutta nostelen vielä. Nuo kivut painottuu lähes aina iltaan/yöhön ja menee toistaiseksi ohi. Toivottavasti ei vielä synny tai joudun synnyttämään yksin!!
 

Yhteistyössä