rv 34 ja lääkärin arvio vauvan sukupuolesta - miten paikkansa pitävä =)

mulla
sanottiin rvk 28 että "joo ihan varma poika", nyt sitten rvk 36+ sanottiin että "jaa, no en menis vannomaan, näkee sitten kun syntyy"...Kyllä kai ne yleensä ihan paikkansa pitää, mutta sattuu niitä vuosittain että "sukupuoli vaihtuu" :D
 
Useammin tyttöveikkaus osoittautuukin pojaksi syntyessään...ellei siis aivan lostavaa kuvaa olla saatu haarovällystä.
Mutta siskolla kun oli rv36 ultra, niin siellä jo r-ultrassa poijaksi veikattu oli kyllä niin selkeä poika...peppu kun tuli tyrkylle kuvaruuttuun heilui siellä niin selkeät kassit, ettei enään jäänyt mitään epäselvyyttä :LOL:
 
no
meillä on ollut justiin niinku kuvassa on näkynyt.. neljästi poika ja kerran tyttö.. tyttöö ei lekuri halunnut kommentoida kun hänen mukaansa ne lapset on vaan vauvoja ennen kuin *pulpahtaa* mahasta pois..

mitäs tuosta mie osaan tulkita kuvia kuitenkin..ja muutenkin tuntenut ihan ite kumpia meille kulloinkin on tullut..
 
No, lekuri kysyi multa, että tiiänkö minä, että kumpi on tulossa. Minä, että en virallisesti, mut 100 varma, että poika, mutta kertoo vain, josko näkee. No, sitten esittelee, kun on siinä sievästi, että tuossa toinen reisi ja tuolla toinen ja tuossa on häpyhuulet... Mut ihan ne kyl siinä oli ;) katotaas kahden viikon päästä, miltä silloin näyttää...
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja JuhlaMokka:
No, lekuri kysyi multa, että tiiänkö minä, että kumpi on tulossa. Minä, että en virallisesti, mut 100 varma, että poika, mutta kertoo vain, josko näkee. No, sitten esittelee, kun on siinä sievästi, että tuossa toinen reisi ja tuolla toinen ja tuossa on häpyhuulet... Mut ihan ne kyl siinä oli ;) katotaas kahden viikon päästä, miltä silloin näyttää...
yleensä eivät kyllä kysele jos eivät ole täysin varmoja.
 
vf
No kyllä siinä vaiheessa on 100% varma ;) Ainakin mulla. Eka veikkaus rakenneultrassa oli poika. Sitä seuraavissa ultrissa rv 32, rv 34 ja viimeinen rv 37 kaikki sano poika. Ja juurikin noi viimeset 2 sano jo et ei ole epäillystäkään, voivat taata et poika. Ja poika tuli :D
 

Yhteistyössä