rv 34 ja kamala väsymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsähtänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsähtänyt

Vieras
Onko normaalia olla näin väsynyt rv 34,en jaksa tehdä mitään.Raudanpuutetta ei ole ja kaikki ok,ei vain saa aikaiseksi mitään.Jalat väsyvät nopeasti,eikä mihinkään tunnu voimat riittävän.Kuinkahan nopeasti voimat palautuvat kun vauva on syntynyt?

Mä olen kans äärettömän väsynyt ollut koko raskauden. Nyt viikko 33. Mitään en ole vielä vauva varten jaksanut laittaa valmiiksikaan. Se varmaan ehtii syntyäkin ennen kuin saan edes sängyn hommattua

kuullostaa ihan normaalilta. Itsellä nyt vkt 34+3 ja nukun melkein joka päivä johonkii klo 13-14 saakka.. vaikka illalla meen nukkumaan ihan ajoissa. Ja nyt jo on tosi väsyny olo. hemoglobiini on hyvä, että ei siitä johdu väsymys mullakaan. Voi tietty osasyy olla väsymykseen, että nukun aika huonosti yöt, ku on hirveetä närästystä ja vessassa pitää ravata koko ajan. tsemppiä vaan kaikille odottajille!! =)

tääl kans kroonisest unitaudist kärsii,tai no...illast vois jo kahdeksan jälkeen vaipua untenmaille |O mut kuitenkin sit tulee valvottua aamuyöntunneille,kun saa ravata milloin juomassa,vessassa jne. :( ja aamul kyl nukuttais taas... :headwall:

Onko teillä muilla ollut särkyä jaloissa kun lepäilette?Aamulla usein herään kun jalkoja särkee piinaavasti:(Mistähän se johtuu kun en enää edes liiku paljonkaan.

on kans hirvee väsy päällä ja unta ei saa millään, jatkuvaa sängyssä pyörimistä ja jos unta saakin niin heräilen koko ajan eikä uni oo syvää koskaan. Mulle tää on tosi p***amainen tilanne kun pitäis jaksaa tuosta esikoisesta pitää huolta. Eilen kävi kamala juttu kun oltiin linkkipysäkillä niin mä en tajua miten mä en kattonut yhtään, olin ihan jossain omissa maailmoissani, kun tajusin yhtäkkiä että poika on autotiellä juoksemassa. Auto oli ihan lähellä mut luojan kiitos ajoi hitaasti, oli suora ja valosaa, niin et näki pojan ja pysähty. Sitä oloo mikä siitä tuli ei voi sanoin kuvailla, mä itkin silmät päästäni ja meinas tulla oksennus kun "mitä jossittelin" tapahtunutta. Tänään en oo uskaltanut lähteä pojan kanssa ulos, saa nähdä pystyisikö huomenna jo.

En tiedä mitä tälle ongelmalle vois tehdä kun ei voi mitään lääkkeitäkään käyttää :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko teillä muilla ollut särkyä jaloissa kun lepäilette?Aamulla usein herään kun jalkoja särkee piinaavasti:(Mistähän se johtuu kun en enää edes liiku paljonkaan.

Mä oon nukkunut lentosukat jalassa jo viikoilta 25 lähtien ja muutenkin niitä vaan käytän muuten jalat kramppaa ja särkee nyt viikkoja 30... eli ihanaa tukisukka elämää vielä pitäis jaksaa.. väsymys on ihan järkky

Mulla viikkoja 35 ja väsyttää kans ihan kauheasti närästykseen helpottaa piimä ja ruokasooda ja jalkasärkyyn villasukat. Mut väsymiseen ei tehoa mikään yritän nukkua yöt jotenkin ja sit päiväunet ja muutenkin otan aika rauhallisesti mut jospa sitä vielä jaksas muutaman viikon.

Yhteistyössä