Ensin piti jäädä saikulle rv 29, koska ennenaikaisen synnytyksen riski. Ja paskat. Tässä sitä ollaan rv 39 ja EI JAKSA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärh

Vieras
Eka piti maata ja oleskella vain sinne rv 34 asti ja sen jälkeen oon eläny suht normaalia elämää. Nyt sitten tämä vauva ei suurin surminkaan halua kolostansa ulos kun sen jo kernaasti haluaisin. Mun kroppa ei vain enää kestä tätä!!!!

Ja siivoukset, seksi ja sauna ei auta.

Alkuperäinen kirjoittaja ärh;27007048:
Eka piti maata ja oleskella vain sinne rv 34 asti ja sen jälkeen oon eläny suht normaalia elämää. Nyt sitten tämä vauva ei suurin surminkaan halua kolostansa ulos kun sen jo kernaasti haluaisin. Mun kroppa ei vain enää kestä tätä!!!!

Ja siivoukset, seksi ja sauna ei auta.

koita jaksaa, ei se enää kauan siellä vatsassa kuitenkaan pysy.
Itse jäin saikulle jo rv10 verenvuodon ja supistusten vuoksi ja saikulla pysyin raskauden loppuun saakka. Ekat kuukaudet oli kyllä kamalia, ei oikein voinut pahemmin sohvalta/sängystä nousta, jos 10min pidempään liikuin alkoi verinen vuoto. Onneks muistaakseni rv 30 eteenpäin uskalsin kotipihaa pidemmälle jo lähteä kun vuodot loppu.

No, positiivista on kuitenkin se, ettet joudu olemaan töissä. Näin raskausviikolla 35 tämä työnteko alkaa olemaan jo vähän tuskaisaa kun öitäkään ei saa nukuttua kunnolla, 8 h paikalla istumisesta puhumattakaan. Saa kerätä alakerran luitaaan kun lähtee tuolilta kävelemään :D.

Ymmärrän todella hyvin ahdistuksesi. Itse olisin jo nyt valmis synnyttämään. Loppuraskaus ei ole herkkua! Toivotaan nyt että vauvasi syntyy mahdollisimman pian!!

Siellä on muuten vielä yksi s: skumppa...

Yhteistyössä