Rv 32+2, jatkuva vatsakipu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Iina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Iina"

Vieras
Minulla on ollut tänään koko päivän jatkunut vatsakipu, samanlaista kipua kuin menkkojen aikaan. Vauva on ollut eilen ja tänään hieman normaalia hiljaisempi, joitakin liikkeitä olen tuntenut kuitenkin.

Kuinka kauan tällainen on normaalia, vai pitäisikö jo soittaa johonkin? Muita oireita ei ole. Onko muilla ollut viimeisellä kolmanneksella vatsakipuja?

Tsemppiä ! Mullakin menkkakivut johtanut synnytykseen. Kannattaa käydä tarkistuttamassa tilanne. Mulla 34 rv:lla syntynyt lapsi. Synnytyksen jälkeen kiidätettiin keskolaan hoitoon. Oli siellä 2,5 vkoa. Nyt reipas koululainen. :-)

No mulla menossa rv 26+3 ja pari viikkoa sitten kävin lääkärissä tsekkaamassa tilanteen kun mulla kans noita menkkakipuja, mut ei ollu onneksi mitään saaneet alakerrassa aikaan.

Että ei ne aina sitä meinaa automaattisesti että synnytys lähellä.

Minulla tulee heti näitä jomotuksia jos kuluva päivä tai edellinen pv ollut liian aktiivinen. Jomottaa selkää, vihloo kohdunsuun seutua ja vauva on levollisempi. Mutta sitten rauhallisina päivinä Kipuja vähemmän ja vauva liikkuu enemmän. Tänään juuri itse ollut paljon levossa ja vauva paljon potkinut.
Jos jatkuu yön aikanakin niin neuvola ja synnärille voi soittaa aina kun ei ole neuvola auki.

Yhteistyössä