Rv 31, vauva hakkaa kohtua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut odottaja

Vieras
Pitäisikö huolestua, jos vauva hakkaa/potkii jalallaan kohtua yli tunnin jatkuvalla syötöllä? Vauva on ollut todella levoton, ymmärrän ajoittaiset liikkeet ja potkut mutta tuntuu oudolta tuntea jatkuvaa "hakkaamista" oikeassa kyljessä.

Aiemmin päivällä oksensin ruuat pois. Voiko vauva "muuten vaan" olla levoton, esim. kahvikupin jälkeen?

Täällä myös 31 viikko menossa ja välillä ihmettelen kuinka kauan vauva jaksaa potkia ja melskata! Ei ollut isoveli näin vilkas masuaikana :) ihan normaalia on uskoakseni. Sokerin, energia- ja kofeiinipitoisen ruoan syöminen pistää vauvan mylläämään kahta kauheammin.

Kyllä se ihan normaalia on varmaankin, vauvalla on noilla viikoilla vielä hyvin tilaa riehua. Kun käy olo ahtaammaksi niin liikkeetkin vähenee. Ja tosiaan sokeri ja kofeiini kyllä piristää vauvaakin.

Kahvia on kyllä ihan ok juoda kohtuudella, älä siitä stressaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30172062:
En kyllä tajua, kuka juo raskaana ollessaan kahvia...

Mun kaveri söi kukkamultaa kun tuli raskaaksi. Mummoni kertoi raskaana ollessaan raapineensa uunin seinistä laastia vai mitä se nyt olikaan, kun se oli niin herkullista... Minulla taas on himo fluorihammastahnaan... Pesen hampaita pitkin päivää kun se fluori/xylitol maistuu niin ihanalle. En ole kuitenkaan uskaltanut niellä sitä... Vaikka mieli tekisi :D Että näkisin sen kahvin aika harmittomana!

minustakin tuntuu, että tämä kakkonen on paljon villimpi kun esikoinen, kanssa nyt rv 31+ :) tai sitten ei vaan muista... mutta usein aivan sattuu ja tuntuu että pissat tulee housuun ku yks melskaa.. oon vaan aatellu, että eipä tartte pysähtyä päivän mittaan miettimään, että hetkinen, onkohan tuo nyt hengissä siellä??

Uusimmat

Yhteistyössä