S
Suppura
Vieras
Hei, onko täällä muita "oikeasti pieniä ja siroja" odottajia joiden paino nousee raskaudessa tosi paljon? Mulla nyt toinen raskaus, ekassa paino oli 47kg ->74kg! Onneksi reilussa puolessa vuodessa olin jälleen oma itseni, tai no 50 kilonen mikä oli ihan tervettä, kilot karisi imettäessä ja touhutessa vaikka ruokahalu oli valtava. Nyt on toinen raskaus rv 31+4 ja painoa tullut ainakin 20 kiloa, en omista puntaria mutta viime neuvolakäynnissä kolme vkoa sitten painoa oli jo 68 kiloa. Lähtöpainoni tässä raskaudessa oli 48 kiloa. Kaikki arvot ovat hyvät, syön terveellisesti plus herkuttelen, en kiellä sitä mutta tottumukseni ei mielestäni ole muuttuneet niin paljon normaalista elämästäni. Miksi joillakin nousee niin paljon paino? Nyt alkaa jo kasvoissakin näkyä, kädet ovat vielä suht normaalit mutta reidet ja takapuoli, rinnat ja tietysti maha ovat kasvaneet. Mahassani ei ole rasvakerrosta, sitä kehuttiin ultrassakin että kun on niin hyvä näkyvyys hoikalla äidillä. SIlti ärsyttää tuo painon seuranta ja siitä huomauttelu! On joillekin käynyt niin ettei ne raskauskilot sit hävinneetkään mihinkään vaikka ennen oli niin tapahtunut? Olen 27 vuotias, en vanha enkä nuori. Kokemuksia? Kertokaa!