Rv 31+1 ja ärsyttää toi maidon eritys.

Pakko kysyy täältä josko joku tietäis. Siis voiko synnytys käynnistyy ennen aikasesti jos rinnat erittää jo nyt tota maitoa reippaanlaisesti??
Muistelisin et joskus täältä oon alkuraskauden aikoihin lukenu että voi synnytys käynnistyä jos maitoa erittyy jo paljon näihin aikoihin, tiä sitten pitääkö alkuunkaan paikkaansa. Joten ajattelin teiltä tulla kysyy kun rupes mietityttää. Esikoista odotan ja kaikki tämmönen on ihan uutta ja tuo epävarmuutta kun ei tiä oikein mikä pitää paikkansa ja mikä ei. Rv 31+1 menossa.
 
vieras
Sanoisin että ole onnellinen jos maitoa tulee jo nyt... Mulla nousi maito 6 päivää synnytyksestä ja eihän siitä imetyksestä tullut yhtään mitään kun vauva veti jo siinä vaiheessa 100ml korviketta.
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanoisin että ole onnellinen jos maitoa tulee jo nyt... Mulla nousi maito 6 päivää synnytyksestä ja eihän siitä imetyksestä tullut yhtään mitään kun vauva veti jo siinä vaiheessa 100ml korviketta.
mulla kesti 4 päivää nousu, en antanut korviketta.
 
Mulla esikoista odottaessa tissihanat aukes viikolla 24. Olin ihan järkyttynyt kun telkkaria katsellessa kyljellään oli patja kastunut isolta alalta huomaamatta. Ja vauva syntyi lopulta käynnistettynä viikolla 42. (limatulppakin mulla irtos jo viikolla 33)
Nyt on menossa rv31 ja maitoa valuu ja tirskuu vähän väliä. Joulun tienoolla alkoi vuotamaan. Nyt jo ihan roiskahtelee kun tissi jää puristuksiin. Mut hyvä tietää että sitä tulee kun sen aika on. =)
 
Mulla on tipuskellut maidontyyppistä eritettä jo 9 viikolta asti, nyt 21 viikolla ja tulee ajoittain enemmän. Se, että sitä tulee jo ennen synnytystä ei kerro maidon erityksestä synnytyksen jälkeen mitään. Ihan kuutamolla ollut, että mitä tää on kun kahdesta aiemmasta aloin hukkumaan maitolammikoihin vasta synnytyksen jälkeen.
 

Yhteistyössä