Rv 30 lapsen paino

  • Viestiketjun aloittaja bibo
  • Ensimmäinen viesti
Ohhoh! Johan on jötkäle! Meidän henkilöautohan painaa saman verran (1500kg) =)

No jooh, leikki leikkinä. Kyllähän tuo isolta vaikuttaa, mutta en usko, että mikään jättiläinen on kuitenkaan tulossa.

Mulla oli 970g viikolla 27. Et eihän tuossa ole kuin kolme viikkoa eroa ajassa, mutta painossa on jo reilut puoli kiloa... mutta kannattaa muistaa että ne on vaan arvioita. :hug:
 
Oletteko käyneet ultrassa viikon 30 tienoolla vai miten olette saaneet painoarvion? Meikäläisen vauvalle ei neuvolassa ole annettu mitään painoarviota. Ultrassa olen käynyt viimeksi rakenneultrassa joskus viikolla 23.

 
Meillä 30+jotain oli arvio 1500g ja 34+4 3kg, arvelivat laskettuna aikana olevan noin 4,2kg, joten ihan riittävän kokoinen vauveli on tulossa..

Aikaisemmatkin lapset, 2kpl, ovat olleet nelikiloisia...

Jonna ja kolmas pikkuinen 36+5
 
bibo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:29 Vieras kirjoitti:
Oletteko käyneet ultrassa viikon 30 tienoolla vai miten olette saaneet painoarvion? Meikäläisen vauvalle ei neuvolassa ole annettu mitään painoarviota. Ultrassa olen käynyt viimeksi rakenneultrassa joskus viikolla 23.
Joo, ultrassa kävin.

Niin ja tosiaankin 1500g...
 
painot
rv 32+0, 1.9 kg
rv 36+0, 2.9 kg
..ja kun kasvua oli aika reilusti, niin seuraava ultrakontrolli oli 39+0, arvio 3.4 kg eli kasvuvauhti ei enää niin hurja (paikat kiinni eli eiköhän tässä vielä anneta vauvan aikansa kasvaa)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:05 bibo kirjoitti:
Ei kun oho, mulle siis sanottiin, että 1500kg, muistimpas nyt väärin. Onko se siis normaali paino tällä hetkellä? (rv30)
Minulla 30+2 1,6kg, neuvolalääkärin mukaan ihan keskikokoinen.

Arjaana 37+5
 
Tanja
Meillä oli 33+4 2,7kg. Iso likka tulossa vissiinkin =)
Paino arvioon pitäs tilata ens viikolla aika jos ei nyt lähipäivinä synny.
Nyt menossa 35+5 ja maha laskeutu jo kaks viikkoa sitten ja supistuksia tulee ihan mukavasti.
Kohdunsuuta oli jäljellä ultran mukaan pari viikkoa sitten enään 2cm ja pehmeä, joten lääkäri veikkas ettei tule juhannukseen asti masussa olemaan.
 
Mansku harmaana
Meillä esikoispoika syntyi rv 30+ ja painoi 1310g.

Tämän vielä masussa köllivän painoarvio rv 29+5 oli 1475g

Nyt viikkoja 31+1, seuraava kontrolliultra 1.6, jolloin saan taas tietää uuden painoarvion.
 
mama77
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:26 ricita kirjoitti:
Ohhoh! Johan on jötkäle! Meidän henkilöautohan painaa saman verran (1500kg) =)

No jooh, leikki leikkinä. Kyllähän tuo isolta vaikuttaa, mutta en usko, että mikään jättiläinen on kuitenkaan tulossa.

Mulla oli 970g viikolla 27. Et eihän tuossa ole kuin kolme viikkoa eroa ajassa, mutta painossa on jo reilut puoli kiloa... mutta kannattaa muistaa että ne on vaan arvioita. :hug:

:LOL: mä sain ihan hirveet hepulit tästä kommentista!!! Oikein supistelee kun nauraattaa niin paljon.... hihii, halvat on huvit toisilla ,mutta mites sitä muuten pe-iltapäivää piristäis kuin kunnon nauruilla!
 

Yhteistyössä