RV 30 ja saan mahan vedettyä sisään ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko sun kohtu taaksepäin kallellaan?

Tää ei kuulemma vaikuta enää sitten kun on jo viikkoja useampia! Muoto muuttuu ja pyöristyy, joten ei ole enää mihinkään päin kallellaan.

Itellä oli kans tosi pieni maha, naapurin lastenneuvolantäti oli ihmeissään, kun ilmestyin hälle asiakkkaaksi, eikä ollut koko syksynä huomannut mitään! Ja vauva oli 2,9kg. TOisilla se vaan ei näy, varsinkin jos on pitkä, ja vatsalihaksetkin vaikuttaa.

Ihan normaalilta tuo näyttää, itselläni oli tuon kokoinen maha ihan loppuraskaudesta esikoisen kohdalla. Mulla ei kaikki edes tajunnut että olen raskaana vaikka viikkoja oli 36 ja esikoinen oli 3190g ja 49cm syntyesään.

Oivoi, kohtalotoveri! Musta kanssa tuntuu, että mulla ois ihan kauheen pieni masu, ja viikkoja tuo sama 30. Musta tuo sinun maha näyttää vielä vähän isommalta ku minun, siis noin vapaasti röllöttäen :S oon miettiny kanssa, et haluaisin kyllä vielä kerran päästä ultraan, ihan vaan selvittääkseni, että vauva on normaalikokoinen. Kateellisena vaan ihailen kaikkien muiden masuja, jotka möllöttää jo upeasti suurensuurina, vaikka viikkoja olis vähemmän kuin minulla. :< Minä en oo edes yrittänyt vetää mahaani sisään, kun se näyttää normistikin jotenkin niin pieneltä.

Mukava tuollainen normaali masu kuin valtavan iso masu. Itse olen saanut kuulla vko 34, että vauvan tuloon olisi vielä tosi pitkä aika. Sitten muutaman viikon päästä synnytin :laugh: Likan ja pojan aikana ollut pikkumasu. Nyt odotan kaksosia enkä usko valtavaksi vatsan tulevan nytkään. ;)

Moikkis!Hyvännäköinen masu sulla on... :wave:
Tuota,noin...mä aiemmin oon ihan lääkäriltä kysynyt miksei masu ole iso ja lääkäri sanoi että mulla on todella pienet luut ja vauva mahtuu kasvamaan luisessa lantiossa mulla niin pitkälle että siitä syystä masu alkoi näkymään vasta myöhään.Masu onollut litteä 25 viikoille ja sitten pieni kumpare.
Vasta 34 viikon jälkeen on ollut pallo ja se on todella pumpsahtanut nopeesti sitten kun on alkanut.

Mulla on kuvasarjaa masusta ja tosi kiva kattoa niitä jälkeenpäin.

Ja mun lapset olleet sellaisa 3 kiloisia,kaksoset vähän alle.

Sf mitta mullakin ollut normaali,mut sehän kertoo vaan kohdun koon eikä mahan kokoa.

Mut sen sanon tuosta pienestä masusta,että siinä on hyvätkin puolensa.Mulla ei ole mitään ongelmia ollut palautumisessa,alle kk masu ollut littana.
Eikä nahan venymisessäkään,ei arpia ole tullut missään raskaudessa...

Yhteistyössä