Rv 29 ja tosi huono olo /ihme oireet! Nyt apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa1

Vieras
Eilen kävin sairaanhoitajalla ja crp ym siis kunnossa. Mutta ällö olo, vatsaa vihloo,huimaa, päätä särkee jne. Ja sit ne oudoimmat : monta päivää ollut tosi kylmä iho ja lämpöä 35,8.. :O kylmää hikeä puskee. Valvottaa vaikka väsy. Kuuma ja kylmä vuorotellen. Raskasta hengittää. Heräilen hikoiluun.. Hikeä valuu paljon,kylmää.. :O otsa kokoajan jääkylmä. Tuntuu kuin tulis välillä kuumia aaltoja tms. Tosi heikko olo. Neljäs raskaus ja 1 alatiesynnytys ja 1 sektio takana.. Ikkän tällästä ollut..

Joku tulehdustila vähintään kuulostaa olevan päällä, vaikka crp olikin kunnossa. Ei ne aina näy. Sinuna soittaisin suoraan ä-polille, ja liioittelisin vaikka vähän oireita että pyytävät näytille.

Neuvolassa kaikki ok. Pissa puhdas..sama matalahko verenpaine mikä aina ollut. Vaavillakin kaikki kunnossa. Meinasi terkkari että hormonaalisia oireita ois nää.

En mä kyllä ois myrkytystä veikannutkaan noilla oireilla. Ihan eri oireet oli mulla todella pahassa myrkytyksessä.
Hormonaalista varmaan, kärsin itse myös samoista oloista, jotka menevät vielä mukavasti aaltoilevina.

[QUOTE="vieras";28999987]En mä kyllä ois myrkytystä veikannutkaan noilla oireilla. Ihan eri oireet oli mulla todella pahassa myrkytyksessä.
Hormonaalista varmaan, kärsin itse myös samoista oloista, jotka menevät vielä mukavasti aaltoilevina.[/QUOTE]

No itse katsoin raskaanaollessani paremmaksi mennä lekurille outojen oireiden iskiessä, kuin alkaa veikkailla itse niiden syytä. Turhaa käyntiä lääkäriin ei ole olemassakaan kun on kyse sekä äidin, että lapsen terveydestä.

[QUOTE="Vieras";29000024]No itse katsoin raskaanaollessani paremmaksi mennä lekurille outojen oireiden iskiessä, kuin alkaa veikkailla itse niiden syytä. Turhaa käyntiä lääkäriin ei ole olemassakaan kun on kyse sekä äidin, että lapsen terveydestä.[/QUOTE]

Ylihysteerisyys on asia erikseen :)

[QUOTE="vieras";28998345]Menisin suoraan lekurille noilla oireilla, raskausmyrkytys voi edetä todella nopeasti![/QUOTE]

Tuossa ei ole merkkiäkään raskausmyrkytyksestä. terv 2 kertaa vakava raskausmyrkytyksen kokenut

No sinne on mahdotonra nyt vkl soittaa ja synnäri jonkun matkan päässä. Täkäläunen päivystystoiminta kauhea eli en mene tk päivystykseen. En nyt jaksa ainakaan veritulppaan tms uskoa... :(