Rv 29 ja kohdunsuu auki :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RV
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RV

Vieras
No ei oo onneks ku yhelle sormelle ja kanavaa on vielä jäljellä, mutta silti se hieman pelottaa kun on kuitenkin supistellu jo kuukausi kaupalla ja kaikki muut vaivat lisäks, tosi heleppo raskaus :( Tämä raskaus ei kyllä saa mua yhtään hehkumaan :)

mulla on kipeitä supistuksia ollut jo viikkoja ja rv 27 oli 2 sormelle auki eikä lääkäri ollut yhtään huolissaan. kuulemma ihan normaalia. nyt viikkoja 31 ja aika usein supistelee kyllä

Perskutavie vauveli oli vielä pää alaspäin ja kova painon tunne alhaalla, onneks ei ole kiinnittynyt kuitenkaan, mutta eikai se auta ku yrittää ajatella positiivisesti. Edellinenki raskaus oli vaikea, mutta yliajalle meni, aina sitä vaan toivois että olis heleppo ja oireeton raskaus :)

Moikka,
mulla kanssa supistellut jo ennen vk 20 ja kohdunsuu auki. Nyt jo viikkoja 37+1 ja edelleen supistelee säännöllisestikkin, mutta ei ole auennut lisää. Koita ottaa rauhallisesti ja huilailla, sulla kumminkin jo nyt kohtuulliset viikot ja vauvalla hyvät mahdollisuudet jos syntyy. Tietty sitä parempi mitä kauemmin viihtyy mahassa.

Yhteistyössä