rv 28 kipeät vihlaisut alhaalla kävellessä?

Moikka! Minulla alkoi juuri noilla viikoilla todella kivuliasta vihlontaa... se oli vähän niin kuin alavatsassa, mut kuitenkin enemmän tuntui kuin oisi ollut ihan jalkojen välissä, siellä, virtsaputkessa. Se vihlaisi aina niin kovaa, että jouduin menemään kumaraan. Lopulta menin viikolla 30 lääkäriin. Epäilin itse jotain virtsaputekentulehdusta tai vastaavaa. Siellä ultrasivat tosi tarkkaan, ottivat kaikenmaailman kokeet yms, mut mitään ei löytynyt. Lääkäri epäili, että vauvan pää vain sielä silleen painaa jotenkin kävellessäni, että virtsaputkessa tuntuu vihlonnalta. Ja lääkäri sanoi vielä jotain, että itse kipukohta voi oikeasti olla jossain muualla, mutta silti se jotenkin hermoratojapitkin tunuu siellä kipuna... aika hämärää :LOL:
Tätä jatkui muistaakseni viikolle 37 tms asti ja sitten se helpottui. Välillä se oli niin pahana, että todella kova vihlominen alkoi pelkästän istuessa ja mikään muu siihen ei auttanut kuin makuu vasemmalla kyljellä. Pelkäsin pitkään, että enkö pääse enää viimeisen raskauskuukauden aikana sängystä ylös, mutta onneksi vaiva miltei hävisi kokonaan siihen mennessä :kieh:
 

Yhteistyössä