rv 27 ja olen aina kuiva kuin sahara ja muutenkin halut vähissä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miimis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miimis"

Vieras
Alkuraskaus kului pahoinvoinnin ja väsymyksen takia aika seksittömästi. Nyt nämä vaivat ovat väistyneet jo monta viikkoa sitten mutta seksihaluni ovat jotenkin olemattomat ja esileikistä (jonka aikana saatan saada orgasminkin) huolimatta olen kuiva kuin sahara. Liukuvoiteista taas tulee hiivatulehdus vaikka olemme kokeilleet useaa merkkiä. Saan kyllä usein orgasmin kun mieheni hyväilee sormien ja dildon avulla mutta yhdyntä on aika mahdotonta kuivuuden takia. Lisäksi kyllä mies tulee vastaavasti suuseksinaikana mutta kuitenkin kaipaan yhdyntöjä jotka ovat todellakin jääneet vähiin. Olisiko edellisestä kerrasta ehkä 3-4 viikkoa. Muuta seksuaalista tapahtuu noin 1-2 kertaa viikossa mikä on todella vähän sekin. Onkohan ikinä ollut näin kuivaa kautta tämän 9 vuoden aikana jotka olemme yhdessä olleet.

Auttaakohan asiaan mikään vai saakohan varautua, että loppuraskaus kuluu näin ja yhdynnöistä ei tarvitse kuin haaveilla? Ärsyttää kun useissa neuvolan opaskirjasissakin hehkutetaan kuinka hyvää seksi on raskauden keskivaiheilla mutta aika hiljaista on. Onko muilla vastaavasta kokemuksia vai olenko vain epänormaali?

Mulla on aina kosteutta riittäny nimenomaan raskausaikana,mimetyksen aikana onkinnihanneri juttu.. Ootteko koittanu liukkarina ihan jotain öljyä, vaikka ceridalia?

No mä olen aina ollut ihan sahara ja sen takia pihtari, joten mä olen sulla kateellinen, kun sä sentään joskus jaksat ja saat.

Mutta tuo liukkariasia: mä suosittelen Ceridal-öljyä tai jotain hajutonta vauvaöljyä. Jos on hiivaongelmaa, niin auttaisiko Lactal? (vai mikä on se muovisessa annostelijassa oleva geelimäinen maitohappobakteerivalmiste?) sehän on oikeastaan tarkoitettu emättimen bakteeritasapainon korjaamiseksi, mutta mä olen käyttänyt sitä liukkarina. Pieni varoituksen sana on paikallaan, eli jos sulla on rutikuivat limakalvot, niin sitten se kirpaisee pirusti. Eli kokeile pienellä määrällä ennen kuin struuttaat koko satsin. Tämä on sitten tosi kallis valmiste.

Yhteistyössä