rv 26 ja alavatsa krampit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
eli nyt on rv 26 ja pari päivää on alavatsa kramppaillut (lähinnä liikkeellä olon jälkeen) ja kramppien yhteydessä on alkanut tulla todella runsasta valkovuotoa. onko ihan normaalia, vai onkohan nyt joku menossa vikaan?

Kuulostaa siltä, että sua supistelee. Meneekö maha sillain säännöllisesti kivikovaksi ja sitten rentoutuu ja taas uudestaan. Jos näin on sun kannattaa ottaa tosi varovasti ettei vauva synny liian aikaisin. Jos vähänkään epäilyttää ota yhteyttä neuvolaan varsinkin jos ne tuntuu kipeille.

ja olen ollut harjoitussupistusten takia saikulla viikosta 24. Minulla alkaa supistaa aina kun kävelen / teen jotain fyysistä. Kipuja ei ole ollut eikä muita vuotoja kuin valkovuoto. Kohtuni on laskeutunut enkä siksi ole mennyt enää töihin. Työni on seisomatyötä mikä aiheuttaa supistelua ja etteivät kohdunsuu jne ala pehmiämään. Minulle lääkäri antoi neuvoksi että levättävä on kun supistaa, mutta muuten liikuntaa ja normaalia elämää voin viettää. Parin viikon välein ultraillaan varmuuden vuoksi.

Yhteistyössä