E
Ellen
Vieras
Kun tuntuu että tätä olis vasta loppuraskaudessa.Minulla ollut jo viikon verran semmoista että hengittäminen ei ole jotenkin normaalia,vaikka ei rasittunut olekaan.Yöllä se ei haittaa eikä ulkoillessa.No pääsin eilen käymään neuvolalääkärillä joka kyseli kovasti kun oli itsekin ihmeissään.Mitään erikoisia kipuja minulla ei ole,vauva liikkuu normaalisti.Tänään minulla oli myös ultra jossa kaikki oli kunnossa vauvankin osalta.Kiva niin.Neuvolalääkärin toimesta otettiin verikoe josta näkee jos jotain tukoksia olisi,jonka lääkäri aamulla soitti olevan negatiivinen,eli sekin huolesta pois.
Mutta tosi ihmeellinen ja ärsyttävä vaiva kun ei ennen ollut tälläistä muissa raskauksissa.Yksi asia oli että Hb oli laskenut 109,mutta ei sekään kovin alhainen vielä.Rautalääkityksen aloitin eilen.Mutta hengittäminen on edelleen samanlaista.Onkos muita jolla ollu tälläistä samanlaista.
Kiitän jos joku jaksoi lukea ja vielä vastaillakin
Mutta tosi ihmeellinen ja ärsyttävä vaiva kun ei ennen ollut tälläistä muissa raskauksissa.Yksi asia oli että Hb oli laskenut 109,mutta ei sekään kovin alhainen vielä.Rautalääkityksen aloitin eilen.Mutta hengittäminen on edelleen samanlaista.Onkos muita jolla ollu tälläistä samanlaista.
Kiitän jos joku jaksoi lukea ja vielä vastaillakin