Rv 21, supistelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja q
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

q

Vieras
Täällä aikaisemmin kävin kertomassa, ettei minua otettu neuvolassa tosissaan kun kerroin tuntevani suppareita.. No nyt on lääkäri katsonut paikat ja kanavaa on jäljellä, mutta paikat aukee liian aikaisin.
Eilen illalla tuli suppareita n.2 tuntia. Alkoivat kivuttomina, kestoltaan puoli minuuttia ja väli oli puoli minuuttia. Ei auttanut asennonvaihdot, ei mikään. Sitten loppui ehkä 5 minuutiksi, jonka jälkeen alkoi taas supistella, mutta välillä jo kipeästi. Tauot oli ensin 2 minuuttia ja sen jälkeen harveni 3 minuuttiin ja jäivät pois kokonaan. Olin siis melkein liikkumatta tuon 2 tuntia.
Tänä aamuna on painon tunnetta alapäässä enkä saa kunnolla edes pissattua.

Onko kellään tällaisia tuntemuksia ja mitä nämä on? Meinaako ipana tulla kesken pois vai pehmeneekö paikat vain niin nopeasti ja kovaa?

Soita synnytysvastaanottoon tai mikä teillä onkaan sen paikan nimitys missä ennenaikaisia supistuksia hoidetaan. Älä jää odottelemaan kotiin. rv21 lapsi ei vielä selviä mutta vuodelevolla ja estolääkityksellä voidaan päästä kuukausi kaksikin eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Soita synnytysvastaanottoon tai mikä teillä onkaan sen paikan nimitys missä ennenaikaisia supistuksia hoidetaan. Älä jää odottelemaan kotiin. rv21 lapsi ei vielä selviä mutta vuodelevolla ja estolääkityksellä voidaan päästä kuukausi kaksikin eteenpäin.

Pitkääkö mun jäädä osastolle vai meneekö ihan päivstysjuttuna tuo tiputus?

Alkuperäinen kirjoittaja q:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:

Pitkääkö mun jäädä osastolle vai meneekö ihan päivstysjuttuna tuo tiputus?

No jos synnytystä ruvetaan estelemään niin ei tosiaankaan ole mikään päivystyksessä hoituva asia.

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Kannattaa mennä äitiyspolille, voi olla että jäät osastolle makoilemaan tai sitten et. Mulla eka on syntynyt rv:lla 29+5.

Miten vauvan kävi noilla viikoilla? Odottelen tässä soittoaikaa, joka alkaa puolilsta päivin, toivottavsti vastaavat, koska supparit vaan jatkuu jälleen. Tässä levossa yritän olla..

Mä kyllä lähtisin äitipolille ilman puhelinsoittoa. Nimittäin jos sinulla supparit tekee jo tehtävänsä niin asia voi olla tunneistakin kiinni. Lapsesi ei vielä selviydy elossa vaan tarvitsee mielellään parikin kuukautta selvitäkseen. Tee kaikkesi!

Alkuperäinen kirjoittaja q:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Kannattaa mennä äitiyspolille, voi olla että jäät osastolle makoilemaan tai sitten et. Mulla eka on syntynyt rv:lla 29+5.

Miten vauvan kävi noilla viikoilla? Odottelen tässä soittoaikaa, joka alkaa puolilsta päivin, toivottavsti vastaavat, koska supparit vaan jatkuu jälleen. Tässä levossa yritän olla..

hyvin kävi, nyt on 6v ja terve.:). painoi 970g syntyessä. 2kk oli teholla. toki oli sellaista aikaa että mentiin päivä kerrallaan. hengityskoneessa oli viikon verran synnyttyään.
toivon että pikkuisesi pysyisi vielä muutaman viikon masussa! :hug:

Kyllä sie voit sinne mennä soittamatikin ku on noin akuutti juttu. Sanot että supistuksia tulee ja ovat kipeitä. Kyllä ne sit tutkii ja tosissaa saat estolääkettä ja kenties osastolle siittä. Elä ny jää ihmetteleen. Tsemppiä! :hug:

Yhteistyössä