Rv 18 ja liikkumisen kipeys

Siis normaali kävelykin tekee kipeetä.Ei nyt holtittoman kipeetä,mutta epämukavaa..kipu on lähinnä vasemmalla puolella alavatsassa,nivusessa..Olen hidastanut vauhtiakin,josko se ois siitä johtunut,ei auta.Vasempaan nivuseen koskee myös silloin,kun vetää kenkää jalkaan.

Ä-nla on jo kiinni,mutta mietinkin tuossa oisko tuo nyt hirveen naurettava syy soitella esim, ä-pölille.Vai kahtoiskohan vielä huomiseen ja soittelis ä-nlaan..Tuntuu pöljältä,jos se oiskin vaan jotain kasvatuskipuja...
 
vieeras
On ne niitä kasvukipuja. Liitokset antaa periksi ja ilmenee juuri tuollaisena ikävänä vaivana, milloin kolottaa mihinkin luuhun ja liitokseen. Itsellä vähän yli 20vko kasassa ja samat vaivat. Kun käyn lenkillä niin seuraavana päivänä ei todellakaan tee mieli mennä lenkille, kun paikat "natisee". Toisina päivinä kivut on lievempiä ja toisina sitten ei tiedä miten päin olisi.
Ekassa raskaudessa mulla ei ollut mitään tällaista, tokassa vasta raskauden parina viimeisenä kk:tena, mutta nyt kolmannessa aloivat tosiaan jo jossain vkon 15 jälkeen.
 
juuri noita kohdun kasvukipuja. esim jos nouset lattialta seisoimaan, tai nopeasti tuolilta ylös. repäisevää kipua, joka menee nopeasti ohi. mulla oli noita paljon. myös raju aivastaminen sattui mahassa. ja ihan normaaliksi neuvolassa sanottiin.

jos sulla on se neuvolasta saatava "viikko viikolta" vihkonen, siinä voi lukea jotain tuosta.
 

Yhteistyössä