Rv 18+4 ja liikkeitä tuntuu vain vähän ja toka raskaus... Pitäisikö jotenkin huolestua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tokakerta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tokakerta

Vieras
Mua nyt stressaa tämä toka raskaus siinä mielessä, että kaikki toitottaa, että tokassa raskaudessa tuntee liikkeet NIIIN paljon aikaisemmin kuin ekassa. No nyt olen osannut epäillä jo tosi ajoissa pieniä ilmakuplia liikkeiksi, joita ekassa raskaudessa ei juuri huomioinut.

Ekassa raskaudessa eka kunnon potku tuntui noin rv19 lopussa. Nyt siis jo rv 18+4 ja kunnon potkuja ei ole kuulunut. Pieniä töytäisyjä tuntuu kyllä... ehkä...

Milloinkas teillä tuntui toisen raskauden kunnon potkut, siis semmoiset, ohhoijaa-potkut? Pitäskö tässä olla jotenkin huolissaan?

Minullakin tokassa istukka edessä, kysy asiasta rakenneultrassa! Liikkeet tunsin kunnolla vasta reilusti yli 20 viikon, ja muutenkin koko raskaus meni tosi oireettomasti! Ekasta tunsin liikkeet jo hyvin varhain!

Ekassa tunsin liikkeet rv 18, kunnolla joskus rv 20-22, tokassa ja kolmannessa istukassa edessä, joten ekat edes jonkinlaiset liikkeet tunsin rv 20+ ja kunnolla vasta tässä kolmannessa joskus rv 23-24, tokassa en muista missä vaiheessa ne hhoh potkut :) Kyllä ne tuee sieltä..

aijemmissa raskauksissa tunsin liikkeet aikaseen. mutta tässä kolmannessa tunsin liikkeet kunnolla vasta lähempänä rv20- istukka on takana. liekkö sitten potkinu selkään päin tai jotain.. :)

Itselläni menossa kolmas raskaus viikolla 17+6. Edellisessä raskaudessa tunsin liikkeet about viikolta 14 eteenpäin ja nyt tunnen ajoittain vain pientä kuplintaa. Olen itsekin murehtinut asiaa, mutta en tiedä onko istukka tuossa edessä ja pääasiahan on, että pikkukaveri on elossa ja voi hyvin :)

Minä oon tuntenu kaikissa neljässä raskaudessa liikkeet aika myöhään 18-20 viikoilla vasta, viimeisessä istukka oli etuseinässä ja siinä aloin vasta 24 viikon jälkeen tuntea kunnolla :)
En oo koskaan oikein uskonu noita "tunsin liikkeitä 10 viikolla...."-juttuja, vaikka kylläpä sekin varmaan ihan totta on!

Yhteistyössä