Rv 15+3 ja joka paikka kutiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaus

Vieras
Loppuraskaudessahan kämmenselän kutina ym voi olla oire raskausmyrkytyksestä mut mites näillä viikoilla... voiko olla selvä oire jostain vai mitä tää nyt on? Neuvola vast puolentooista viikon päästä ja sit näkee valkuaiset.

Mulle tehty verikokeita hepatoosin varalle, mutta puhdasta näytti.. kaksi edellistä raskautta ollut järkyttäviä iho oireita. kortisonia vaan tuli lääkkeeksi. reseptillä saa vähän vahvempaa

raskaus hepatogestoosi, tarttee lääkäiseurantaa ja mahd. lääkityksen.
Mä jouduin suoraan viikoksi sänkypotilaaksi ja seurattavaksi oysiin, kun alkoi kova kutina, tosin loppuraskaudessa enemmänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
raskaus hepatogestoosi, tarttee lääkäiseurantaa ja mahd. lääkityksen.
Mä jouduin suoraan viikoksi sänkypotilaaksi ja seurattavaksi oysiin, kun alkoi kova kutina, tosin loppuraskaudessa enemmänkin.
Se tässä ihmetyttääkin kun esikoisen aikaan ei ollut muita ongelmia kun ihan vikalla viikolla verenpaine reilusti koholla. Nyt on joka paikka ihan kuivana ja kutisee vaik miten yrittäs rasvata.

ei se tietenkään tarvitse olla muuta, kuin kuivumista. verikokeissa selviää. hepatoosi ei yleensä tule noin aikaisessa vaiheessa ja kyllä mäkin kuivuin ja kutisin joka raskaudessa vähän eri lailla ja eri paikoista.

Mulle sanottiin että hormoonia on niin paljon että se nousee ihon pintaan mikä tekee kutinaa,esim saunan jälkeen tai kuuman suihkun jälkeen voi pahastikkin oireilla,mutta ei sitä ole ollut kuin pari kertaa mulla.

Pöppiäinen & touhustiina 15+6 :heart:

Yhteistyössä