rv 14 ja verilimainen valkovuoto!!! Apua!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tammitoive
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tammitoive

Jäsen
05.07.2009
80
0
6
Viikot siis 14 ja 3. Onko kellään ollut vastaavaa,tai osaako joku neuvoa? Tämä on siis 7 raskaus ja 2 keskenmenoa on ollut,joten en osaa yhdistää tätä sellaiseen. noin 3 viikkoa sitten alkoi tulla hiivan oireita, jotka pahenivat niin, että jo pissatessa kirveli,kun limakalvot olivat niin arat. Käytin canestenin 3 puikkoa ja ennen näitä jo alkoi pyyhkiessä ilmetä vaaleanpunaista limaa. Kaiketi valkovuoto värjääntyi verellä. Olen käynyt labrassa nyt noiden puikkojen jälkeen ja siellä otettiin kaikki tulehdukset kokeilla.Mitään ei ollut. Ei myöskään virtsatietulehdusta.
Taas tänä aamuna tuli liman mukana verta. Sitä ei tule valumalla tai ei tiputa pikkuhousunsuojaankaan. Vain pyyhkiessä. Samalla nippailee alavatsaa...Ilkeä,kun kuitenkin hirvittää mistä tämä johtuu... Koskahan he tutkisivat naistenklinikalla asiaa,kun viikkoja on vasta näin vähän? 3 lääkärille olen asiaa puhunut,mutta eivät ota kantaa.
KÄvin jo toukokuun viimeinen päivä np ultrassa ja nyt 14.6 kuunneltiin sydänäänet,jotka viimein saatiinkin kuulumaan.
Eli outoa on,että ei ole mitään tulehdustakaan ja silti tuo lima jatkuu. Kerran tuli täysin mustaa hyytymääkin,mutta se loppui siihen. Menkka aika minulla ei nyt olisi. Mutta en ole löytänyt yhtään ketjua netistä, jossa olisi vastaavaa... Odotan josko joku tietäisi jotain :/

Katottiinko np-ultrassa istukan paikka? Monilla on noin alussa istukka lähellä kohdunsuuta ja voi aiheuttaa vuotoja. Yleensä loppuu itsestään, kunhan istukka siirtyy ylemmäs "turvallisille" vesille.

Mä olen itse ollut jo 4 kertaa noin kuukauden aikana sairaalassa etisen istukan takia, mutta tää on aika harvinaista että enää näillä viikoilla on istukka kohdunsuun päällä. Mulla siis täysin etinen istukka.

Tuli vaan mieleen, kun itse makaan tässä sohvalla juuri sairaalasta taas pääseennä ja syön Caprilonia verenvuodon hillitsemiseksi ja joka vessakäynnillä paperissa on verta...

Mutta luepa netistä alkuraskauden etisestä tai marginaalisesta istukasta, niin yksi syy voisi olla siinä...? :) Tsemppiä!

Huldis 28+6

Tai sitten siellä sun kohdussa voi olla hematooma (verihyytymä) mikä tulee ulos. Musta hyytymä tarkoittaa sitä, että jossain on ollut vuotoa ja se on jo vanhaa verta. Mulla tulee aika ajoin noita hematoomia ulos, viimeksi noin 1 dl kokoinen klöntti kahdessa osassa, mukana ihan kirkastakin verta.

Voisitko soittaa esim. äityspolille tai naistentautien polille tuosta asiasta? Luulen, että se on ihan harmitonta, kun hiivakin on jo hoidettu. Hiiva voi aiheuttaa supistelua ja supistelu vuotoja varsinkin jos istukka on ns. hankalassa paikassa...

Kiitos sulle vastauksesta. Olen miettinyt tuota istukan sijaintia,koska siitä ei sanottu mitään. Ja se juurikin ihmetyttää,kun tämä ei ole vuotoa,vaan tulee aina pyyhittäessä ja se on aivan limaista. eli vähän kuin hyytymiä.niitä mustia tuli vain kerran.Muuten ihan verellä värjätyn valkovuodon näköistä. Toivottavasti menee ohi. Naistentautien päivystyksestä ei osattu sanoa mitään. Hiiva kuitenkin hoidettiin ja luulin tämän johtuneen siitä,mutta ei sitten johtunutkaan,kun sekin on jo poissa. Täytyy kysyä sitä istukan paikkaa sitten raknneultrassa.JOspa johtuisi siitä.

Yhteistyössä