rv 14+6 ja pehmeä kohdunkaula?! HELP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumikameli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kumikameli

Aktiivinen jäsen
10.06.2008
1 617
0
36
Esikoista odotan, viikot nyt 14+6. Perjantaina tuli verta vessassa käydessä ihan runsaasti, muutama hyytymäki. Sen jälkeen tullut vain rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä. Kokeilin äsken kohdunkaulaa joka minusta tuntui paljon pehmeämmältä kuin aikaisemmin ja hieman se suu auki.
|O

Kertokaahan onko muilla ollut ja mitä pitäisi tehdä?
Kipuja ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
odotanko että neuvola aukee huomenna vai pitäiskö tässä päivystykseen alkaa soittamaan?

Odota et neuvola aukee... ei ne päivystykseen ota jos ei ole kipujakaan. Ja jos ei enää ole vuotoakaan. Mutta pidä nyt ite sormet pois sieltä äläkä ronki. Pahimmillaan aiheutat itse keskenmenon tuolla ronkkimisella!

mielestäni viikkoja on jo sen verran paljon, että keskenmeno riskistä ei voi enää puhua. Tuo oma diagnoosi pehmeästä kohdunkaulasta on ainakin omasta mielestäni todella arvelluttava. Kudoksethan pehmenee koko raskauden ajan ja venyy.
Soittaisin varmaan äitiyspolille tms. verisestä vuodosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
Alkuperäinen kirjoittaja EI SAA:
Et kai itse ronkkinut?

millä lailla ne omat sormet poikkee esim miehen sormista esileikin aikana tai peniksestä yhdynnän aikana..mietin tätä aina kun nään näitä ei saa kokeilla ite juttuja..

Harvemmin mies ronkkii pohjaan asti..

Kyllä penis ulottuu yhdynnässä kondunkaulaan asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
Alkuperäinen kirjoittaja EI SAA:
Et kai itse ronkkinut?

millä lailla ne omat sormet poikkee esim miehen sormista esileikin aikana tai peniksestä yhdynnän aikana..mietin tätä aina kun nään näitä ei saa kokeilla ite juttuja..

Harvemmin mies ronkkii pohjaan asti..

ai jaa..ehkä meillä on sit erikoisia esileikkejä..no entäs se penis?

Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:
no ei tuosta itse ronkkimisesta mitään vaaraa ole, kuhan on puhtaat sormet ja kuhan nyt ei ole kovakourainen!!!
T:Hoituri

kiitos, aloin jo tuntea itseni aivan kamalaksi :ashamed: en nyt todellakaan mitenkään ihmeellisesti ronkkinut, varovasti vaan kokeilin, huoh...

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
mielestäni viikkoja on jo sen verran paljon, että keskenmeno riskistä ei voi enää puhua. Tuo oma diagnoosi pehmeästä kohdunkaulasta on ainakin omasta mielestäni todella arvelluttava. Kudoksethan pehmenee koko raskauden ajan ja venyy.
Soittaisin varmaan äitiyspolille tms. verisestä vuodosta.

se raskaus voi päättyä ihan missä vaiheessa vaan...

:/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mikset voi soittaa äippäpolille??? sinne saa aina soittaa ja tollane tilanne et veri valuu....soittasin ite ainaki HETI!

siis verta tuli vain sillon perjantai iltana ja vain sen yhden vessassa käynnin yhteydessä. Sen jälkeen on tullut vain pientä ruskeaa vuotoa kuten menkkojen lopussa.

Alku raskaudesta soitin neuvolaan kun tuli vähän punaista vuotoa ja silloin sanoivat että ainoastaan jos on kipuja tai verta tulee oikeasti paljon niin sitten vasta päivystykseen. Nyt ei siis kipuja ole, eikä ollut sillon perjantainakaan.

tai siis en minä ole mikään sanomaan että onko huolta, mut siis tuskin tolla ronkkimisellas olet mitään saanu aikaiseksi... ja jos ei nyt tuu verta jne. niin oot vaan rauhassa ja soitat huomen neuvolaan. Ja jos huolettaa niin kevennä mieltäsi soittamalla päivystykseen!

Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mikset voi soittaa äippäpolille??? sinne saa aina soittaa ja tollane tilanne et veri valuu....soittasin ite ainaki HETI!

siis verta tuli vain sillon perjantai iltana ja vain sen yhden vessassa käynnin yhteydessä. Sen jälkeen on tullut vain pientä ruskeaa vuotoa kuten menkkojen lopussa.

Alku raskaudesta soitin neuvolaan kun tuli vähän punaista vuotoa ja silloin sanoivat että ainoastaan jos on kipuja tai verta tulee oikeasti paljon niin sitten vasta päivystykseen. Nyt ei siis kipuja ole, eikä ollut sillon perjantainakaan.

ok toivotaan et vuoto loppuu ja olisi vain harmitonta!! tee niinkuin itse parhaaksi näet asian koska soittaa. Toivottavasti kaikki hyvin=)

Yhteistyössä