rv 13 ja veristä vuotoa, muilla kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv13
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv13

Vieras
Nyt on rv 13 menossa ja yölä oli tullut veristä vuotoa reilusti, vuoto jatkuu, mutta ultrassa kaikki oli kunnossa. Onko muilla ollut samanlaista? kuinka raskaus on jatkunut?

Mulla oli ton kolmannen muksun odotusaikana sama homma, just vkolla 13. Johtui etisistukasta, levossa jouduin olemaan n. kuukauden, mutta raskaus jatkui ja terve vauva syntyi täysiaikaisena. Tsemppiä sulle, toivottavasti kaikki menee hyvin :hug: .

mulla kanssa nuilla viikoilla oli yhdessä raskaudessa vuotoa,päivällä tuli vetistä ruskeaa vuotoa ja kävin lääkärissä,sanoivat ettei se mitään oo ollu,yöllä heräsin ja nousin sängystä niin kirkasta verta valahti niin paljon että oli yövaatteet/lattia ihan veressä mutta levolla meni ohi ja terve lapsi syntyi ihan ajallaan.

Miulla oli runsasta vuotoa rv 11+6 (muistan päivätkin, kun ajattelin, että nytkö tää menee kesken, kun huomenna olis tullu rv 12 täyteen). Menin heti päivystykseen ja sanoin, että miulla on keskenmeno. Verta tuli niin, että kinttuja pitkin valu vessan lattialle. Hemoglobiinikin laski kymmenellä yksiköllä.
Olin yön seurannassa ja itkin menetettyä vauvaa. Aamulla gyne teki ultran, jossa näky elävä, liikkuvainen sikiö ja iso verihyytymä kohdunsuulla. Veikkasivat, että istukka olis ripsahtanu reunasta tai vuoto tullut limakalvosta heikon hormoonitason takia (lapsettomuushoidoissa oltu).
Uudenvuodenaattona kymmentä vaille puolenyön syntyi ennenaikainen, mutta terve poika, joka on nyt 2kk :heart:

Yhteistyössä