rv 13 ja selkää särkee ja alamaha on kuin menkat olis alkamassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja

Vieras
En mielestäni ole tehnyt mitään mistä alaselkäni olisi voinut kipeytyä. Pitääkö huolestua? Kipu on jotenkin todella inhottavaa,ihan kuin ois todella rajut menkat päällänsä.

mulla samanlaisia tuntemuksia ollut paljon, neuvolalääkärin mukaan kuuluu asiaan. Joillain särkee enemmän joillain vähemmän. Onko sulla mitään vuotoa?
Itse menossa kohta neuvolaan kuuntelemaan sydänäänet kun verta tuli perjantai-iltana...

Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
mulla samanlaisia tuntemuksia ollut paljon, neuvolalääkärin mukaan kuuluu asiaan. Joillain särkee enemmän joillain vähemmän. Onko sulla mitään vuotoa?
Itse menossa kohta neuvolaan kuuntelemaan sydänäänet kun verta tuli perjantai-iltana...

Ei oo vuotoja onneks. Tää on mulle jo viides raskaus,mutta ikinä ei vastaavaa ole kohdalle osunut ihan tässä vaiheessa raskautta

no mitä minä sitten neuvomaan, mulla eka raskaus kyseessä ja viikkojakin vasta 15 :D

Äläs nyt,kyllä mulle on joka raskaudessa jokin asia tullut täytenä yllärinä että ihan hyvin voit tietää jotain,mitä minä en:D

Tulen tähän ketjuun oman huoleni kanssa siipeilemään jos sattuisin saamaan vastauksen.. Nyt rv 12+jtn ja kohdun alaosaa/emätintä alkaa vihlomaan jos kävelen tai liikun paljon. Vihlonnat yltyy mitä enemmän liikuntaa on tullut, kyse ei kuitenkaan ole mistään lannistavista kivuista jotka pakottaisivat lepäämään vaan "normaalista" vihlonnasta. Onko muilla ollut tuollaisia vihlontoja, mistähän johtuu ja onkohan vaarallista? :( ensimmäinen raskaus menossa, siksi olen niin tietämätön ja huolissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Marse:
Tulen tähän ketjuun oman huoleni kanssa siipeilemään jos sattuisin saamaan vastauksen.. Nyt rv 12+jtn ja kohdun alaosaa/emätintä alkaa vihlomaan jos kävelen tai liikun paljon. Vihlonnat yltyy mitä enemmän liikuntaa on tullut, kyse ei kuitenkaan ole mistään lannistavista kivuista jotka pakottaisivat lepäämään vaan "normaalista" vihlonnasta. Onko muilla ollut tuollaisia vihlontoja, mistähän johtuu ja onkohan vaarallista? :( ensimmäinen raskaus menossa, siksi olen niin tietämätön ja huolissaan.

kuulostaa ihan liitoskivuilta. toisilla ne alkaa aikasin ja eivät ole mitään mukavia.itsekin niistä kärsin raskaana ollessani

Marse: jep tuokin kuulemma kuuluu asiaan.
Toki vähänhän tässä jännittää kun soitin neuvolaan siitä verenvuodosta että pitääkö huolestua niin, kohta lähden sydänääniä kuuntelemaan. Luottavaisin mielin kyllä lähden matkaan, toivottavasti kaikki on ok!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhti-81:
Alkuperäinen kirjoittaja Marse:

kuulostaa ihan liitoskivuilta. toisilla ne alkaa aikasin ja eivät ole mitään mukavia.itsekin niistä kärsin raskaana ollessani

juu,peesi tähän minultakin! Liitoskivuilta kuulostaa! Ei ole vaarallisia, mutta inhottavan tuntuisia

Marse: jep tuokin kuulemma kuuluu asiaan.
Toki vähänhän tässä jännittää kun soitin neuvolaan siitä verenvuodosta että pitääkö huolestua niin, kohta lähden sydänääniä kuuntelemaan. Luottavaisin mielin kyllä lähden matkaan, toivottavasti kaikki on ok!

mulla tuli myös verta viikon 20 tienoilla vähän. johtu siitä et mulla osittain etinen istukka. eli oli ihan vähän kohdunsuun päällä. nousi siitä kyllä sitten ylös. mut kyl se säikäytti.

toivottavasti kaikki on kunnossa vauvalla

Yhteistyössä