rv 12+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!?!

Vieras
Seksin jälkeen (illalla) vessareissulla vaaleanpunaista vuotoa, verta seassa ehkä pari tippaa, niin että just värjänny vuodon ja aamulla pikkuhousunsuojaan pikkurillinpään verran rusehtavaa vuotoa. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Istukka on etuseinämässä. Kerran aiemmin alkuraskaudessa tullut samalla lailla, mutta muita vuotoja ei. Onko nyt parempi pysyä selibaatissa vai uskaltaako sitä vielä sekstailla? Nyt oli viikon paussi, olisko sillä vaikutusta?? Auttakaa!!

mulla kolme lasta. jokaisen odotusaikana alkuraskaudessa ollut hieman veristä vuotoa. yleensä myös seksin jälkeen. kaikki on kuitenkin aina ollut hyvin ja ei seksiä ole ikinä kielletty.
en olisi selibaatissa, jollei sille ole todella tarvetta.voithan kysyä neuvolasta,niin saat mielenrauhan.
tuo on aika yleistä raskausaikana.

Mulla tuli kans verta aina seksin jälkeen, melkeinpä koko raskauden ajan.Mulla ainakin johtui siitä että limakalvot kuivuivat pahoin. Alussa en tätä tajunnut ja sainkin aina hirveen paniikki kohtauksen kun luulin että lapselle käy jotain! mut hei oikeest toi vieraan kommentti toisen hengellä leikkimisestä!! ei seksi sitä lasta tapa :D nyt tässä sylissä tuhisee reilu 7viikkoinen hymypoika :)

limakalvot voi olla niin kuivat että sitä verta vähän tulee seksin jälkeen. normaalissa raskaudessa ei oo syytä pidättäytyä seksistä :) jos lääkäri ei oo niin sulle sanonut,niin uskaltaisin harrastaa :) seksi ei voi aiheuttaa keskenmenoa,mut raskaus on jo mennyt kesken se voi edesauttaa sikiön ulostuloa..

Kiitos teille kaikille vastauksista! Löysinkin yhden jutun siitä kirjasta, jonka saa neuvolasta, että seksin jälkeen voi koko raskauden ajankin tulla pientä verenvuotoa, ja käskettiin kertomaan seuraavalla neuvolakäynnillä asiasta. Mulla on onneks ens viikolla neuvola muutenkin, niin kerron ja kysyn sitten neuvoa jatkoon. ;) Vuotoa ei oo tullut aloituksessa kertomani jälkeen, joten eiköhän kaikki ole hyvin. Yhden keskenmenon jälkeen sitä on vaan niin pienestäkin paniikissa. :/

Uusimmat

Yhteistyössä