Rv 10+2 ja join itseni humalaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Josko nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Josko nyt harmaana

Vieras
Tässä kävi nyt näin, että esikon (11kk) jälkeen kuukautiset tullu miten sattuu, tosi tosi tosi epäsäännöllisesti. Tein eilen testin joka oli positiivinen, kävin tänään yksityisellä ultrassa jonka mukaan viikkoja 10+5. Lauantaina oli ystävällä 30-v juhlat, esikko mummilla hoidossa ja join itseni ihan mukavaan humalaan!!! Viikkoja silloin sitten jo 10+2! Ei herranjumala... Kyllä nyt potkin itseäni päähän kun en tajunnu aikaisemmin testiä tehdä. Mitä tässä pitäisi ajatella? Kertokaa nyt joku. Istukkahan toimii jo, joten kaikki ne myrkyt on menny suoraan pikkuiselle.... Ei hitto... :(

Ikävää. Saman tein, itsekin silloin suurinpiirtein 10.viikolla. Mulla terve 3-vuotias tyttö nyt mutta kyllä sitä pitkään mietin ja pelkäsin pahinta. Lääkäri mulle vannoi ja vakuutteli ettei tuo kerta merkkaa mitään, juomisen pitäisi olla toistuvaa, jotta voisi miettiä FAS-asioita...

Tsemppiä ja onnea kaikesta huolimatta. :)

Et sä sille enää mitään voi. Juttele neuvolassa asiasta. Oliko sillä siellä ultrassa kaikki hyvin?
Se on totta, että istukka toimii jo noilla viikoilla ja tietysti riskeimmät viikot menossa, mutta monelle alkoholistille/huumeiden käyttäjälle yms. tulee ihan terveitä vauvoja, vaikken siltikään tietysti suosittele ketään noihin puuhiin raskausaikana tai muutenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24574774:
Kuinka voi olla mahdollista edes, eikö sulla ole mitään pahoinvointia???

Just. Newsflash: kaikilla ei todellakaan ole pahoinvointia, ei välttämättä MITÄÄN oireita. Toisilla on jopa menkat vaikka ne on raskaana.

Kiitos teille vastanneille. Niin harvoin nykyään otetaan isännän kanssa yhtään mitään, ja nämä juhlat oli pitkään suunniteltu. Olo on vaan niin typerä kun en tajunnu testiä tehdä jo ennen juhlia.
Aivan mahtavan hienoja vastauksia sain jo, TÄNK JUU!!! :) ERITTÄIN paljon parempi mieli on nyt, ja ultrassa oli kaikki ihan hyvin ainakin eilen. Toivottavasti tulevat ultrat on kans. :) Näillä mennään, jihuu! :D

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24574774:
Kuinka voi olla mahdollista edes, eikö sulla ole mitään pahoinvointia???

ei kaikilla ole pahoinvointia tai muitakaan oireita ;) mun tutulla,jolla on ylipainoa muutenkin ja kierto epäsäännöllinen ei tiennyt olevansa raskaana,kun vasta ollessaan neljännellä kuulla :D oli miehelleen yks ilta sanonut,että ihan kun joku liikkuisi mahassa,teki testin seuraavana päivänä ja se oli positiivinen..2 aiempaa oli clomifenilla alkunsa saanutta vauvaa,tämä siis luomu

Ei, ei sitten ensimmäistäkään oiretta oo ollu, ei arista rintoja, ei oo pahoinvointia, ei mielihaluja. Mutta eipä ollu esikoisen kanssa näitä myöskään.

Oi, mut eipä tuo varmaan viikkoja noin tarkkaan kato. :/ Kiitos, aion kyllä "think positive" ja toivoa parasta. Miten sinun raskauden kanssa kävi? Onko/oliko kaikki hyvin? Anteeksi uteliaisuuteni.

Oi, mut eipä tuo varmaan viikkoja noin tarkkaan kato. :/ Kiitos, aion kyllä "think positive" ja toivoa parasta. Miten sinun raskauden kanssa kävi? Onko/oliko kaikki hyvin? Anteeksi uteliaisuuteni.

Terve tyttö syntyi, mitä nyt äidin infektion takia oli keskolassa kaksi viikkoa, täysiaikaisena. allergioita on mutta niitä ny kulkee suvussakin ja lääkri sanoi ettei se mun alkon ja tupakin käyttö voinu vahingoittaa, varsinkaan koska en tiennyt olevani raskaana...

[QUOTE="oooo";24575098]Terve tyttö syntyi, mitä nyt äidin infektion takia oli keskolassa kaksi viikkoa, täysiaikaisena. allergioita on mutta niitä ny kulkee suvussakin ja lääkri sanoi ettei se mun alkon ja tupakin käyttö voinu vahingoittaa, varsinkaan koska en tiennyt olevani raskaana...[/QUOTE]

Ihanaa kuulla. Kiitos. :)

Yhteistyössä