ruusu jalassa?leviäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vyöruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vyöruusu

Vieras
parina iltana kutittanu toista pohjetta,siihen ilmestyi noin 10cm pitkä ja 4cm leveä punainen läiskä jossa oli yksi pieni rakkula..no eilen illalla ajelin jalka karvat mahdollista lääkärikäyntiä ajatellen :D
tänä aamuna molemmat jalat ihan punaiset ja turvonneet polvesta nilkkaan,ajelin ensin tuon ruusu epäily jalan,voiko se ruusu noin levitä?vyöruusua ite epäilen?varailenko lääkäriin aikaa?

en tiedä leviämisestä.. mutta mulla raskausaikana turpos toinen jalka yhessä yössä.. en mä neuvolaan menny kun se meni ohi sitte päivän mittaa, mutta ku myöhemmin neuvolassa asiasta mainitsin niin tuli käsky että jos turpoaa uudelleen niin samantien lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta ruusuhan alkaa tuolla että jalkaa kutittaa ja sitten siihen se läntti ilmestyy,ja levossa tuo häiritsee ja jalka tuntuu "inhottavalta"

http://www.poliklinikka.fi/?id=6116553&page=7935029

katsoppa vyöruusu,jota itse epäilen ;)

Kuule mitäpä jos ottaisit nyt ja vain varaisit sen ajan etkä leikittelis tällä asialla. Jos kerran epäilet ruusua niin mene lääkäriin.

Se ei ole vyöruusu, koska se ei tule koskaan kehon molemmille puolille samaan aikaan. Jalka ei ole tyypillinen paikka vyöruusulle. Jalka on sen sijaan tyypillinen paikka ruusulle, mutta ei molemmissa jaloissa yhtäaikaa. ELi veikkaan että jostain muusta on kysymys.

Yhteistyössä