Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:minkä ikäiset ruusan ja uroksen lapset olikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä::/ :/
Pöh pöh ja pöh.
Tosi hanurista, mutta toivottavasti palailet pian :wave:
Ruusa on aina niin ihastuttavan lämpösen oloinen tyyppi, että ihan pelkkää hyvää toivon sulle ja selkeyttä kurjaan tilanteeseen :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Siinähän kurkkii.
ÄIJÄ-69, olet idiootti! :wave:
TISMALLEEN samaa mieltä Vispilän kanssa :kieh:
Ja Ruusa: älä lähde![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mä täällä niin vähän pyörin etten tiiä..mut mietin ja kysyn onko ruusa sama kuin töllin ruusa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mä täällä niin vähän pyörin etten tiiä..mut mietin ja kysyn onko ruusa sama kuin töllin ruusa?
On.
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Hienoa että perhettään halveerava ja lastensa kitinää valittava, joka mainitsee ainoastaan äidinrakkauden yhdistävän lapsiin ja joka (rivien välistä luettavissa) odottaa, että mitenköhän pärjään saa näin paljon myötätuntoa...
Toivottavasti tiedätte mistä puhutte...
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Hienoa että perhettään halveerava ja lastensa kitinää valittava, joka mainitsee ainoastaan äidinrakkauden yhdistävän lapsiin ja joka (rivien välistä luettavissa) odottaa, että mitenköhän pärjään saa näin paljon myötätuntoa...
ehkäpä tämä palsta ei ole oikea paikka selvitellä noita asioita! Muuhun en san mittään.
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Hienoa että perhettään halveerava ja lastensa kitinää valittava, joka mainitsee ainoastaan äidinrakkauden yhdistävän lapsiin ja joka (rivien välistä luettavissa) odottaa, että mitenköhän pärjään saa näin paljon myötätuntoa...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Hienoa että perhettään halveerava ja lastensa kitinää valittava, joka mainitsee ainoastaan äidinrakkauden yhdistävän lapsiin ja joka (rivien välistä luettavissa) odottaa, että mitenköhän pärjään saa näin paljon myötätuntoa...
Vai niin. En mä ole ainakaan missään vaiheessa huomannut, että ruusa olisi halveerannut perhettään. Jokainen meistä voi valittaa lasten kitinästä, tottahan se kaikilla joskus voi ottaa hermoon. Ja tuosta pärjäämisestä, että en tiedä tarkalleen mitä tarkoitat, mutta kaipa ruusa on sitä miettinyt että kuinka pärjää kun lapset ei asukaan samassa taloudessa.
Nämä siis mun olettamuksia eli en voi tietää totuutta.