A
autokoulunope
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:(ja niin, liikevaloissa ei tartte pitää turvaväliä! )
:headwall:
mun työ on menny ihan hukkaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:(ja niin, liikevaloissa ei tartte pitää turvaväliä! )
Alkuperäinen kirjoittaja Lue uudestaan:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja rautalanka:se edellä ajava kyttää sua siksi kun sä roikut sen persiissä kiinni! turvaväli, niin ei enää tuijoteta.
Kyllä ruuhkassa madellessa on riittävä turvaväli vaikka näkee toisen silmät taustapeilistä. Varsinkin kun kökötetään paikallaan.
Ap ei sanonut kököttävänsä paikallaan, vaan "ajavansa pitkään jonkun perässä" samalla seuraten edellä menevän pupilleja.
Alkuperäinen kirjoittaja Lue uudestaan:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja rautalanka:se edellä ajava kyttää sua siksi kun sä roikut sen persiissä kiinni! turvaväli, niin ei enää tuijoteta.
Kyllä ruuhkassa madellessa on riittävä turvaväli vaikka näkee toisen silmät taustapeilistä. Varsinkin kun kökötetään paikallaan.
Ap ei sanonut kököttävänsä paikallaan, vaan "ajavansa pitkään jonkun perässä" samalla seuraten edellä menevän pupilleja.
Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunope:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:(ja niin, liikevaloissa ei tartte pitää turvaväliä! )
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunope:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:(ja niin, liikevaloissa ei tartte pitää turvaväliä! )
Aika harvoin kuule se edellä jonossa SEISOVA yllättäen pysähtyy??
Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunope:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunope:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:(ja niin, liikevaloissa ei tartte pitää turvaväliä! )
ei ehkä pysähdy, mutta esim. mäessä saattaa valua taaksepäin. tai takaa tulee hälytysajoneuvo, jolle on annettava tietä. millä väistät, jos autojen väli on 10 cm?
Alkuperäinen kirjoittaja juups:Mä myönnän tuijottavani taustapeiliin nimenomaan niissä tilanteissa, kun takana ajeleva ei pidä riittävää turvaväliä. Siinä on jatkuvasti sellanen tarkistelu-olo, että missä kohtaa se takana oleva auto on. Koko ajan saa pelätä, että se rysäyttää perään.
Niin ja olen nainen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunope:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunope:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:(ja niin, liikevaloissa ei tartte pitää turvaväliä! )
ei ehkä pysähdy, mutta esim. mäessä saattaa valua taaksepäin. tai takaa tulee hälytysajoneuvo, jolle on annettava tietä. millä väistät, jos autojen väli on 10 cm?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunope:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunope:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:(ja niin, liikevaloissa ei tartte pitää turvaväliä! )
Sä puhuit noin pienestä välistä, minä en.
Mutta jos liikenneturvankin mukaan maantiellä turvavälin 80km vauhdissa pitää olla 4, ja sadan kilsan vauhdissa 5sek, niin kuinka monta sekkaa sitten seisovassa jonossa? Sitä väliä ei käsittääkseni kutsuta TURVAVÄLIKSI?? Mun pointti olikin se, että ei tartte mitään kahtakymmentä metriä jättää sitä kuuluisaa turvaväliä kun liikennevaloissa seistään :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunope:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunope:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunope:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:(ja niin, liikevaloissa ei tartte pitää turvaväliä! )
Sä puhuit noin pienestä välistä, minä en.
Mutta jos liikenneturvankin mukaan maantiellä turvavälin 80km vauhdissa pitää olla 4, ja sadan kilsan vauhdissa 5sek, niin kuinka monta sekkaa sitten seisovassa jonossa? Sitä väliä ei käsittääkseni kutsuta TURVAVÄLIKSI?? Mun pointti olikin se, että ei tartte mitään kahtakymmentä metriä jättää sitä kuuluisaa turvaväliä kun liikennevaloissa seistään :headwall:
turvaväli kuin turvaväli, sen pituus vain määritellään tilanteen mukaan. mutta en jaksa sun kanssa kauempaa vääntää vaan lähden pelastamaan niitä, jotka vielä pelastettavissa on.
Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunope:turvaväli kuin turvaväli, sen pituus vain määritellään tilanteen mukaan. mutta en jaksa sun kanssa kauempaa vääntää vaan lähden pelastamaan niitä, jotka vielä pelastettavissa on.
Alkuperäinen kirjoittaja Vuoroin kyylätessä:Musta on hassua kun ihmiset tilittää siitä kuinka joku on tuijottanu niitä "koko ajan ainakin kymmenen minuuttia". Mistäs ne sen tietää? Koska ne on tuijottanu kymmenen minuuttia ja vahdannu että nyt toi kattoo mua, kattooko se vielä, no vieläkö se kattoo.
Mistäs ap TIETÄÄ, että edellä ajava on tuijottanu taustapeiliinsä kauan? No siitä, että ap on tuijottanu edelläajavan taustapeilia, nytkö se kattoo tänne, no vieläkin kattoo, voi ahdistus, no nyt se käänsi katseen. Samalla edellä ajavassa autossa mietitään että mitäköhän toi takanaoleva kyylää.
Ja kyllä, Hesan ruuhkissa näkee kyllä taustapeilistä katsooko takana tulevan silmät vastaan.Olen kyylännyt.