Rutikuiva kasvojen iho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kohtalotoveri";27940241]Minulla on myös talvella tosi kuiva iho. Tänä talvena tilanne on ollut parempi, kun olen käyttänyt mietoa puhdistusmaitoa, kosteuttavaa kasvovettä, tehokosteuttavaa seerumia ja kosteuttavaa kosteusvoidetta. Joka päivä, aamuin illoin. Tällä hetkellä käytän Peggy sage-sarjan tuotteita.[/QUOTE]

Mulle tämä talvi tuntuu olevan edellisiä hankalampi, sillä joudun uuden työni takia olemaan paljon ulkona säällä kuin säällä. Onneksi atooppinen ei enää ole pahimmillaan, teini-iässä korvantaukset, silmäluomet ja etenkin kyynärtaipeet saattoivat ihan hetkessä alkaa kutittaa, sitten tihkua kudosnestettä ja lopulta aueta liki verille asti. Nyt varmaan jo ikä alkaa pikku hiljaa myös tuntua kasvojen iholla, kolmenkympin jälkeen iho ei varmastikaan ole samassa jamassa kuin alle kaksikymppisenä.

Mua harmittaa, kun atooppinen periytyi ainakin esikoiselle, toisesta en vielä tiedä. Esikoisella on nytkin kainalo ja korvantaus ihan verillä. :( Käsittämättömintä on, että vaikka lotraan rasvaa sekä itselleni että lapsille, kädetkään eivät ole lähelläkään sileitä, vaikka ne saavat pesuetta rasvatessa kosteusvoidetta tosi tiuhaan.

Decubal kosteuttaa tosi hyvin eikä maksa paljoo. Nyt sarjaan on tullut uusiakin tuotteita. Hyvä sarja on myös Kanebon Sensai Silk, siitä se kolmonen eli kaikkein kosteuttavin lotion ja alle ekaksi tietenkin se kosteuttavampi kasvovesi, joka siis levitetään sormin ja jätetään kasvoihin, ei mitään pumpulilla pyyhkimistä. Itselläni on jatkuva kiristys naamassa ja nämä ovat auttaneet. Kroppaan käytän Body Shopin vartalovoita, se on riittävän paksua ja ne tuoksut ovat ihania.

Yhteistyössä