Rutiineista kesälomalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ihamieli

Aktiivinen jäsen
11.11.2006
5 505
1
36
Onkohan se yleistäkin, että kesälomalla kaikki normaalit rutiinit loppuvat? Olen tähän asti pitänyt aika tarkasti kiinni rutiineista, ruoka- ja nukkuma-ajoista ja sen sellaisesta. Mutta tämä loma on kyllä mennyt ihan plörinäksi, havahduin siihen kunnolla tänään. Tyttö (vajaa 4 v) meni itse hakemaan ruisleipää. ja huomasin että olisi ollut päivällisaika. Ei tyttö nälkää näe, mutta tuli vaan mieleen, että onko hän vielä liian pieni tälläiseen löperöön äitiin? :whistle:

No eikö ole, tai no, ei ainakaan mun mielestä.
Omatoiminen lapsi. :)
Meillä on myös tuolin kanssa haettu muroja/leipää ja maitoa kun äiti ja iskä on lomalla nukkuneet vähän pidempään ja on nälkä yllättänyt.. :D
Ja yöunillekin on käyty myöhään, usein mennyt yli yhdeksään kun normaalisti tuo menee jo kahdeksalta tai ennen.. :whistle:
Mut, lomalla saa tehdä asiat toisin!

Meillä taas hampaiden pesu alkanut unohtumaan...normaalsiati olen tosi tarkka aamui-illoin pesusta,mut ny ku jo kuukausi luuhattu ympäriinsä,mökillä,sukulaisissa jne. nukkumaan meno rutiinit ollu mitä sattuu ja on unohtunu hampaatkin pestä ihan itseltäänkin.

Me olemme yleensä pois kotoa koko kesäloman, aikuisten loman siis, joten kyllähän siinä rutiinit jää, jos niitä meillä kovin paljon muulloinkaan on. Nyt kun olemme jo töissä ja lapset vielä lomalla, on kyllä varhainen aamiainen vielä syömättä =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Me olemme yleensä pois kotoa koko kesäloman, aikuisten loman siis, joten kyllähän siinä rutiinit jää, jos niitä meillä kovin paljon muulloinkaan on. Nyt kun olemme jo töissä ja lapset vielä lomalla, on kyllä varhainen aamiainen vielä syömättä =)

Me olla oltu kuin mökillä ja kotona, ja muutama yö ystävien luona. Ruotsin matka myöhemmin kesällä taitaa olla ainoa reissu mikä tehdään tänä vuonna.

Yhteistyössä