ruskeasilmäiset rumempia ja alempaa kastia?

  • Viestiketjun aloittaja epäröivä
  • Ensimmäinen viesti
epäröivä
täällä on nyt kirjoittanut kaikenlaisia vaaleuden ihailijoita jotka ei hyväksy puolisollaan kuin siniset silmät..tulee paha olo..onko nämä ihmiset ihan terveitä? onko ihmiset suomessa nykyään tämmöisiä? kuulostaa ihan mielisairaalta..
siis ollanko me ruskea silmäiset jotenkin alempaa kastia täällä suomessa jotenkin rumempia ja huonompia?
 
"Ulla"
Ainahan on ollut näitä arjalaisten ihailijoita. Puhdas rotu ennen kaikkea ;) Ne varmaan antaa pakitkin silmien värin perusteella, kun se silmien väri kertoo luonteestakin niin paljon.
 
"vieras"
No ei kai. Tämä on vain kaksplus-palsta jolla voi nyt kuulla mitä tahansa hölynpölyä. Niin ja itelläni on erittäin tylsät harmaat silmät.. eli ei juuri minkään väriset.
 
:-))
Ei tietenkään! Ei rakastuminen katso silmien väriä ollenkaan. Joku on saattanut rakastua sinisilmäiseen ja siksi hehkuttaa niitä, tai on itse sinisilmäinen. Ihan yhtä paljon on niitä, jotka sanoo, että vaaleat on ihan rumia, etenkin sinisilmäiset.

Jokainen tahtoo olla hyväksytty, niin me sinisilmäiset kuin kaikki muunkin silmäiset.
 
Eikö ruskea silmienväri ole päinvastoin Suomessa melko harvinainen ja siksi erityisen suosittu?

Tosin joku yksittäinen ihminen saattaa hyvin inhotakin ruskeasilmäisiä. Voihan olla, että hänellä oli kauan sitten vaikkapa koulukaverina ilkeä ruskeasilmäinen lapsi ja siksi inho ruskeasilmäisiä kohtaan elää edelleen...
 
Häh? Ai en mä vaan ole huomannut tiettyyn väriin inhoa erityisesti. Aina joskus on juttuja murhaajasinisistä silmistä, epäluotettavista vihreistä ja eläimellisistä ruskeista. Mistä täällä nyt ei haukuttais?

Meillä miehen kanssa vihreät ja pojalla ruskeat, ainakin on kovasti ihmiset ihaillut. Onhan tuo harvinaisempaa suomalaisella joten kai se jotenkin pistää silmään?? En kyllä ymmärrä miten joku voi ketään negatiivisesti arvostella jonkun silmien värin takia. :LOL: Kai sitä on jotenkin itseensä tyytymätön jos moiseen on tarve?
 
"vieras"
Häh? Ai en mä vaan ole huomannut tiettyyn väriin inhoa erityisesti. Aina joskus on juttuja murhaajasinisistä silmistä, epäluotettavista vihreistä ja eläimellisistä ruskeista. Mistä täällä nyt ei haukuttais?

Meillä miehen kanssa vihreät ja pojalla ruskeat, ainakin on kovasti ihmiset ihaillut. Onhan tuo harvinaisempaa suomalaisella joten kai se jotenkin pistää silmään?? En kyllä ymmärrä miten joku voi ketään negatiivisesti arvostella jonkun silmien värin takia. :LOL: Kai sitä on jotenkin itseensä tyytymätön jos moiseen on tarve?
Oletteko muuten huomanneet että disneyn elokuvissa pahiksilla on monesti vihreät silmät.
 
[QUOTE="vieras";25642037]Me vihersilmät taas ollaan kuningasrotua :D[/QUOTE]

Itellä on kans vihreät silmät, mutta tekisin ihan mitä vaan et mullaki olisi ruskeat silmät, ne on vaan niin ihanat!!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25642091]Oletteko muuten huomanneet että disneyn elokuvissa pahiksilla on monesti vihreät silmät.[/QUOTE]

Jaa, en ole kyl kiinnittänyt huomiota. Sen olen huomannut et pahiksilla on usein ruskeat tai mustat hiukset.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25642119]Jaa, en ole kyl kiinnittänyt huomiota. Sen olen huomannut et pahiksilla on usein ruskeat tai mustat hiukset.[/QUOTE]



Yleensä ne ovat lisäksi juonittelevia, älykkäitä ja pahoja. Hyviksillä ei taida olla kuin joillakin naisilla.
 
"lissa"
[QUOTE="vieras";25642119]Jaa, en ole kyl kiinnittänyt huomiota. Sen olen huomannut et pahiksilla on usein ruskeat tai mustat hiukset.[/QUOTE]

Mä olen tämän huomannut myös :D
 
"vieras"
älä ole hölmö.

Minä pidän karvaisista miehistä. Eikä saa olla laiha, eikä pitkä, eikä polttaa tupakkaa.

Eli pitkät, tupakoivat, karvaiset kuin kananmuna ja parrattomat olisivat rumampia ja alempaa kastia...???

Niin ja lisäksi mulla on joku insinööri-fiksaatio, vaikka en ole sairaanhoitaja. Minkäs päätelmän siitä teet?

ja juu, pidän enemmän sinisistä ja siniharmaista silmistä, itsellänikin sellaiset on.
 

Yhteistyössä